حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

زامبی‌ها: مردگان قاتل به مارکت اندرویدی کافه‌بازار می‌آید

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | مطالب ترنجی

تیم Medrick FZE طی ماه‌های اخیر و با همکاری نام‌های آشنا حوزه تولید و انتشار بازی‌های موبایلی، عناوین بسیاری را به زبان فارسی بومی‌سازی (Localize) و روانه‌ی مارکت اندرویدی کافه بازار کرده است که از جمله موفق‌ترین آن‌ها می‌توان به «اتاق جنگ» (War Inc) و «ارباب‌ها و شوالیه‌ها» (Lords & Knights) اشاره کرد. به گزارش روابط عمومی این استودیو، طی ماه‌های آینده، چند عنوان بزرگ و نام آشنای دیگر به‌واسطه‌ی تیم FZE به کافه بازار خواهند آمد. اولین عنوان، Zombie Frontier 3 خواهد بود که نسخه‌ی بومی‌سازی آن با نظر تیم توسعه‌دهنده، «زامبی‌ها: مردگان قاتل» خواهد بود.

در توضیحات این عنوان آمده است:

«یه نوع ویروس دنیا رو به پایانش نزدیک کرده، جنگ برعلیه مردگان شروع شده و مردم توی خطر شروع یک مبارزه خونین قرار گرفتن و تو به عنوان یکی از معدود بازماندگان در تلاش برای زنده ماندن، وظیفه ات اینه که خیابون ها رو از زامبی‌ها پاک سازی کنی و راه بقای خودت رو با پشت سر گذاشتن مراحل چالش بر انگیز و پر خطر به پایان برسونی.

فرار از مرگ یه بازی اکشن اول شخص هست که اگر شما هم طرفدار بازی های هیجان انگیز باشید به هیچ عنوان نمیتونی از دستش بدی. انگشتت رو از روی ماشه بر ندار، چون قراره توی این دنیای ویروس زده پر خطر حسابی برای بقا تلاش کنی. مهارت هات رو به عنوان قاتل مردگان متحرک ارتقاء بدی.

اسلحه خونه رو با اسلحه هایی مثل شات گان‌ها  و مسلسل‌های گوناگون گسترش بده و از مهارت‌هات برای کشتن مردگان از طریق مرحله های پر از هیجان و وحشت بازی استفاده کن. با تجربه کردن بخش های متفاوت و خونین بازی برای بقای خود مبارزه کنید. در مرحله های نبرد نهایی حسابی خون راه بیاندازید، مهارت های هدفگیری‌تون رو در ماموریت‌های تک تیراندازی امتحان کنید و بازمانده‌های ویروس زده رو توی ماموریت های پشتیبانی در سراسر جهان به جاهای امن راهنمایی کنید. از ساحل های استوایی گرفته تا زمین های خاکی همه جا میدان نبرد شماست».

5

4

2

شایان ذکر است که پیرو قرارداد رسمی Medrick FZE با تیم FTgames گیمرهای ایرانی می‌توانند با اعتبار کافه‌بازاری و یا حتی کارت‌های عضو شبکه‌ی شتاب خود، الماس‌های بازی را به ریال خریداری کنند.

بازی تا کمتر از چند هفته‌ی دیگر در دسترس گیمرها قرار خواهد گرفت و در ادامه می‌توانید جدیدترین تصاویر و تریلر بازی را نیز مشاهده کنید.

[aparat]http://www.aparat.com/v/CbNpH[/aparat]

/روابط عمومی استودیو Medrick FZE

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
MASiH

از وقتی که سریال مردگان متحرک رو دیدم عاشق این موجودات دوست‌داشتنی (!) شدم 😛

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....