حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رونمایی عمومی سامسونگ از Note5 و S6 edge+ با تکنولوژی، موسیقی و سرگرمی

نوشته

8 سال قبل | 9 دیدگاه | ترنجی

مراسم رونمایی عمومی از پرچم‌داران جدید سامسونگ، Galaxy Note5 و Galaxy S6 edge+، با حضور میهمانانی از سفارت کره جنوبی در ایران، جمعی از نمایندگان این شرکت و هواداران این گوشی‌های هوشمند که در وب‌سایت سامسونگ برای حضور در این مراسم نام‌نویسی کرده بودند، در سالن اصلی مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد.

IMG_9163

در این مراسم که بعدازظهر روز یکشنبه هشتم شهریور برگزار شد، دوک پارک مدیرعامل دفتر کره سامسونگ در ایران، به بیان گوشه‌ای از موفقیت‌های این شرکت در سطح جهان پرداخت و پس از آن علی جعفریه، مدیر ارشد بخش موبایل شرکت سامسونگ در ایران، با اشاره به اصل اساسی سامسونگ برای گوش سپردن به بازار، دو گوشی Galaxy Note5 و Galaxy S6 edge+ را معرفی کرد. این برنامه با معرفی امکانات و ویژگی‌های دو پرچم‌دار جدید توسط عاطفه پورصدراله، مدیر بازاریابی و علیرضا کدخدایی، مدیر محصول موبایل شرکت سامسونگ،‌ ادامه یافت و بعد از آن امید زندگانی، مجری و بازیگر سینما و تلویزیون، اجرای مراسم را به عهده گرفت.

IMG_9157

امید زندگانی با اشاره به استقبال عموم مردم از گوشی‌های هوشمند، گفت: «این روزها خانواده‌ها با موبایل‌هایشان زندگی می‌کنند و یک خانواده سه نفری با گوشی، در واقع شش نفر است.» او با اشاره به اینکه ارتباط با تلفن‌های هوشمند دو سویه شده و افراد بخش‌ مهمی از زندگی خود را با گوشی هوشمند خود می‌گذرانند یا به کمک آن لحظاتشان را ثبت می‌کنند، از حاضران در مراسم دعوت کرد تا قبل از کنار رفتن پرده‌های سالن و مشاهده یک اتفاق غیرمنتظره، در مسابقه اینترنتی سامسونگ شرکت کنند.

IMG_9241 dangshow

با کنار رفتن پرده‌ها، حضار نه تنها شاهد یک اتفاق غیرمنتظره بودند، بلکه آن را به گوش شنیدند. جایی که گروه موسیقی «دنگ‌شو» با اجرای موسیقی زنده، انرژی تازه‌ای به سالن بخشید. اعضای این گروه پس از اجرای موسیقی‌شان که با استقبال خوبی هم از جانب حضار روبرو شد، به خانواده بزرگ سامسونگ‌، بابت ورود پرچم‌داران جدیدشان تبریک گفتند و با ثبت عکس سلفی یادگاری با حضار در سالن، به کار خود پایان دادند.

IMG_9331 IMG_9324 IMG_9317 IMG_9314

پس از پایان این مراسم و پذیرایی، حاضران در سالن، به سمت محوطه تجربه محصول راهنمایی شدند تا از نزدیک با امکانات و ویژگی‌های این دو پرچم‌دار جدید آشنا شوند. علاوه بر بخش تجربه محصول، بخشهای سرگرم کننده ای نظیر مسابقه طراحی با قلم Note5 و بازی براساس ویژگیهای محصولات جدید همراه با موسیقی زنده در محوطه نیز برپا بود.

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
riofarina

نوت همتا ندارد بعد چند سال هنوز شرکتی نتونسته حتی نزدیکش بشه.

حسین

ههه دیجی کالا هم بعععله !!! رقیب ترنجی و بقیه سایت های اخبار تکنولوژی اومد . فک کنم رقیب سرسختی باشه !!!

Dr. Doom

Note 5 گوشی خوبیه ولی مسئله اینه که در مقابل iphone 6s plus نمیتونه برتری داشه باشه و میره زیر سایه ایفون

galaxy

اقا سینا اون خدستا چیه چرا هیچی ازشون نمیگین….لول هستن ؟؟!!

✰ BARDIYA ✰

نویسندگان عزیز سایت خسته نباشید از تمام زحماتی که میکشید ممنون :rose: :rose:
با عرض معذرت و احترام ولی واقعا ازتون یه گله دارم
فردا کنفرانس سونی هست و این کنفرانس و کنفرانس اپل به طور صد در صد پرهیجان ترین کنفرانس ها هستن
الان کمتر از ۲۳ ساعت به کنفرانس مونده اما دریغ از یه شمارش معکوس بالای سایت یا ایجاد هیجان برای این کنفرانس… در صورتی که دو روز قبل از کنفرانس سامسونگ برای معرفی نوت ۵ شمارش معکوس گذاشته بودید و سایت پر از هیجان معرفی این گوشی بود در صورتی که همه جزئیات و مشخصات این دوتا گوشی لو رفته بود…
از شما و ساییتون خیلی توقع داشتم که چند روز پیش این کار ها رو انجام میداید برای طرفداران سونی … اینطوری که از اوضاع سایت معلومه به پوشش خبری کنفرانس فردا هم امیدی ندارم که پوشش بدین الان هم دیگه فرقی نمیکنه بذارید یا نه چون باید قبل تر از اینا این کارو میکردید
بازم در اخر معذرت میخوام این حرفا رو زدم ولی توقع داشتم از ساییتون که بین برند ها فرق نذارید اما این کار رو کردید
موفق باشید :rose: :rose:

پویا رحمانی

پوشش میدیم بردیا جان تا حدودی قبول دارم اگه کمی کاستی چیزی بوده. حتما مراسم رو زنده پوشش خواهیم داد خیالتون راحت نگران نباش داداش

✰ BARDIYA ✰

ممنون پویا جان بازم معذرت بخاطر حرفی که زدم چون واقعا دوس دارم پوشش خبری ها رو از سایت شما ببینم همیشه عالی و فوق العاده پوشش میدید :heart:
منتظر پوشش خبری جذابتون هستم داداش :rose: :rose: :rose:
موفق باشید :rose: :rose: :rose:

galaxy

کدوم سایت شمارش معکوس نشون داده تا بقیه برن….
تو جو خبری سامسونگ رو با سونی مقایسه میکنی

✰ BARDIYA ✰

galaxy
کسی با شما حرفی زد؟؟؟؟؟؟
اصلا من اسم شما اوردم که میای حرف میزنی؟؟؟؟؟؟؟
اصلا به تو چه خودتو نخود هر اش میکنی؟؟؟؟؟؟؟
اینقد ترول نباش احترام خودتو حفظ کن هرچی میخوام جواب شما ترول های متعصب رو ندم بازم میبینم نمیشه روز به روز پررو تر میشید دفعه بعد بازم زیر کامنت های من ترول بازی در بیاری یه جور دیگه جوابتو میدم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)