حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رونمایی از دستگاه‌های پیکسل باعث شده است درآمد اچ‌تی‌سی در ماه سپتامبر ۴۲ درصد افزایش داشته باشد

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | اچ‌تی‌سی، اخبار

همیشه دستگاه‌های نکسوس و حالا پیکسل توانسته‌اند جانی تازه به شرکت ها بدهند. اچ تی سی در بازار اسمار‌ت‌فون‌های کنونی از یک رکود درامد و خوشبختانه در سال جاری توانست به یک ثبات خوبی برسد. اما این ثبات در بازار خوب نیست و باید جنب و جوش شرکت همیشه بر سر زبان ها باشد. پس از رونمایی از دستگاه‌های پیکسل و تایید این که اچ تی سی به عنوان شریک اصلی گوگل در این پروژه قرار دارد، شرکت با انتشار گزارش درآمد ماه سپتامبر سرمایه گذاران را امیدوار کرد. در ادامه همراه باشید.

درآمد این شرکت در ماه سپتامبر برابر با ۹,۳۳۲ میلیارد دلار تایوان بوده است که به نسبت ماه آگوست ۴۲ درصد افزایش داشته است و در یک بازه یک ساله می‌توان رشد ۳۱٫۳ درصدی را در این شرکت ملاحظه کرد.

در سه ماهه سوم سال میلادی جاری این شرکت رشد ۳٫۷۵ داشته است که به جرئت می‌تواند بهترین سه ماهه سال برای شرکت باشد. مسلما رونمایی از پیکسل و پیکسل ایکس ال در روند بازار این شرکت تغییر و تحول زیادی را شکل خواهد داشت البته هنوز مشخص نشده است که از این میزان رشد درامد چه میزان دقیقا مربوط به خود پیکسل هاست و چه میزان مربوط به دستگاه‌های اصلی شرکت!

[button type=”link” link=”http://www.phonearena.com/news/HTC-posts-42-higher-September-revenue-likely-due-to-making-the-Pixel-smartphones_id86266″]www.phonearena.com[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
REZA

اچ تی سی برای گوگل شرکت مهمیه،چون توانایی بالایی داره و همیشه با کیفیت کار میکنه،از اون طرف سامسونگ هم خیلی جلو افتاده ولی داره رو سیستم عامل تایزنه خودش برنامه ریزی میکنه و گوگل هم از این میترسه،اچ تی سی چون فقط تو کار گوشیه وابسته به گوله الانم فک کنم بخاطر همین هواشو داره که ورشکست نشه و تو بازی بمونه،گوگل خوب فکری کرد.البته این تحلیل منه!شرکتی مث سونی یا ال جی هم چون بخش های زیادی دارن میتونن تو ضرر های بخش موبایل خودشون و جبران کنن،البته اگه ضرری پیش بیاد،

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....