حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رسمی: رونمایی مایکروسافت از سرفیس پرو ۴ و دستگاه‌های لومیای جدید در مراسم ۱۴ مهر ساعت ۱۷:۳۰

نوشته

8 سال قبل | 6 دیدگاه | ترنجی

از این خبر بسیار خوشحال هستیم. بالاخره مایکروسافت نیز برنامه خود را معلوم کرد. این شرکت دعوت‌نامه‌ای رسمی را برای مدیا ارسال کرده که در آن تاریخ ۶ اکتبر ساعت ۱۰:۰۰:۰۰ به زمان EDT مصادف با ۱۴ مهر ساعت ۱۷:۳۰:۰۰ به وقت تهران را مشخص کرده است. این دعوتنامه که به تأیید وب‌سایت دورج نیز رسیده است، حاکی از رونمایی چند دستگاه جدید ویندوز ۱۰ خواهد بود. در ادامه همراه باشید.

سرفیس پرو ۴ (Surface Pro 4) در کنار لومیا ۹۵۰ و ۹۵۰ ایکس‌ال (Lumia 950 / Lumia 950 XL) همراه با مایکروسافت بند جدید رونمایی خواهد شد. البته لازم به ذکر است که این ۴ محصول به‌صورت رسمی به تأیید نرسیده است و صرفاً برداشت‌هایی خواهد بود که از اخبار حاشیه‌های آن به گوش ما رسیده است.

بعد از مراسم ناامید کننده مایکروسافت در IFA آلمان تمام امید دوستان ویندوزی به مراسم اختصاصی این شرکت است که دعوتنامه آن در بالا اورده شده است. یکی از اتفاقات اصلی در این مراسم رونمایی از سرفیس پرو ۳ با سخت افزاری جدید و یا ظاهری متفاوت خواهد بود. اپل از آیپد پرو خود رونمایی کرد و با توجه به قابلیت های بومی سازه شده در این تبلت، امکان رقابت مسقیم با سرفیس پرو ۴ وجود دارد. از جهتی دیگر مدت زیادی است که منتظر رونمایی از دستگاه‌های پرچمدار این شرکت هستیم. تاکید میکنم “پرچمدار” زیرا مدت زیادی است که خود را سرگرم شایعه های لومیای جدید و تصاویر وسوسه انگیز خودش کرده‌ایم و به نظر می‌رسد اکنون بهترین موقع برای رونمایی از شاهکار مایکروسافت است.

بگذریم از قابلیت های جدید نرم افزاری و یا سری جدید نرم افزار این شرکت که قرار است مهمان اصلی مراسم در این تاریخ باشد. شما منتظر چه اتفاقی هستید؟ از مایکروسافت چه انتظاری دارید؟

[su_button url=”http://www.theverge.com/2015/9/14/9322809/microsoft-surface-pro-4-lumia-950-october-6th-event” background=”#5ab28d”]theverge[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dontbon

آقای مخملی مراسم رو پوشش میده ترنجی؟؟

trojan

هه….با شنصه با توجه به تصاویر لو رفته کلا هیچ انتظاری ندارم…به قول دوستان همین ۹۳۰ و ۱۵۲۰ رو دوباره بده فقط پشتش بنویسه مایکروسافت خیلی زیباتر هستش تا این چیزایی که لو رفته….

َarsenal

surface pro4 …من هنو تو کف ۳ ام، ۴رو میخواد بده؟!
بیصبرانه منتظر سرفیس پرو ۴ ام….و البته بعدش سرفیس ۴

Blue Tech

خدا رحم کنه
ایشالا ۹۵۰ که اونجوری نباشه که گفتن
۹۵۰ XL هم کلا نباشه چون اگه سرفیس فون بیاد اصولا دلیلی برا وجودش نمیبینم

Mohammad Jamal Sarvariyan

براش لحضه شماری میکنم.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....