حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رابط کابری جدید سونی برای دوربین نسل ششم اکسپریا در راه است

نوشته

8 سال قبل | 16 دیدگاه | ترنجی

نسل پنجم اکسپریا رونمایی شد و این محصولات در بسیاری از زمینه‌ها با بهبودهای وسیعی روبرو شدند و این موضوع صرفا محدود به سخت‌افزار آنها نبود و ظاهرا نرم‌افزار نیز دستخوش تغییرات و بهبودهایی شده است. در نسل پنجم ظاهرا رابط کاربری دوربین اکسپریا دچار تغییراتی شده و امکانات جدیدی به آن اضافه شده است که دیدن آنها در ادامه‌ی این مطلب خالی از لطف نیست.

دیشب در خلال کنفرانس سونی، اشاره‌ی مختصری به رابط کاربری جدید این شرکت در بخش دوربین برای نسل پنج گوشی‌های خود کرد اکنون با تصاویر منتشر شده از این گوشی، پرده از جزییات جدید پرداشته شده است. ژست‌های حرکتی در رابط جدید نقش مهمی را ایفا می‌کنند به گونه‌ای که با کشیدن دست از بالا به پایین صفحه‌نمایش، تصویر در بین دوربین جلو و عقب تغییر پیدا می‌کند.

در صورتیکه به تصویر زیر نگاه کنید متوجه وجود ۴ آیکون جدید در سمت چپ صفحه خواهید شد که برای کنترل حالات تصویر کاربرد دارند. در پایین نیز با کشیدن انگشت به سمت بالا، منوی انتخاب حالت‌های دستی، خودکار پیشرفته و حالت‌های ویدیویی ظاهر می‌شود.

New-Z5-Xperia-Camera-UI_1-640x395

در قسمت بالا نیز گزینه‌هایی برای کنترل میزان روشنایی و رنگ تصویر تعبیه شده است که همه کار را برای کاربر تا حد امکان راحت می‌کند. برای بهره‌گیری از قابلیت زوم ۵ برابر بدون افت کیفیت تصویر نیز از همان روش قبلی یعنی زوم کردن با دور کردن ۲ انگشت مهیا شده است و استفاده از این قابلیت ۵x Clear Image Zoom با سهولت هرچه تمامتر صورت می‌گیرد.

انتظار می‌رود که تغییرات جدید طی ارائه‌ی یک بروزرسانی در ماه آبان امسال برای گوشی‌های جدید نسل پنجم عرضه شود و بعید است که در همان روزهای اول عرضه‌ی این محصولات به بازار، شاهد این قابلیت‌ها در رابط کاربری دوربین خانواده Z5 باشیم.

New-Z5-Xperia-Camera-UI_2-640x446 New-Z5-Xperia-Camera-UI_3 New-Z5-Xperia-Camera-UI_4-640x436

[su_button url=”http://www.xperiablog.net/2015/09/03/new-camera-interface-heading-to-xperia-z5-series/” target=”blank” background=”#159f84″]xperiablog[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
16 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Salvatore

کسی اطلاع داره رو حالت اتوماتیک هم ۲۳ مگاپیکسله یا نه؟

رضا (z best)

بله دوست عزیز

Behshad sh

ایول یه خبر خوب دیگه که یه قدم منو به رها کردن اس ۵ و اومدن به سوی

زد ۵ جلب میکنه ممنون :rose:

Dontbon

آره اتو اومده روی ۲۳

احمد

خیلی عالی و امیدوار کننده . منتظر بررسیهاشم :rose:

Dontbon

سونی فوق العادست B-) B-) B-)

MahyarZAD

دوستان این ویدئو رو ببینید Z5 prim زیر نور آفتاب دید خوبی نداره؟
https://www.youtube.com/watch?v=isMVGFaEzwE

Omid sony baz 2

عزیزم،هیچ وقت تصویرهای دوربین ها مثل چشم کاربرا نیست،زد۲ خودم زیر نور آفتاب طبق عکس های موجود در سایت ها هیچی پیدا نیست،در حالیکه بسیار قابل دیدن و زیباست زیر نور مستقیم خورشید، باید با چشم خودت ببینی تا نتیجه گیری کنی :rose:

✰ BARDIYA ✰

دوست عزیز اصلا اینطور نیست اتفاقا صفحه نمایشش خیلی عالیه به گفته همین شخصی داره بررسی میکنه … الان هم به این دلیل که اولا تم گوشی مشکی هست و بیشتر باعث منعکس شدن نور میشه اگه تم روشن بود اونوقت میدید که زیر افتاب عالیه بعد هم معلوم نیست نور گوشی روی چند درصد هست :rose: :rose: :rose:

iman

والپیپر رنگش مشکیه بعدشم با دوربین داره ویدیو روکورد میکنه ! وگرنه از نظر رشنایی پنل های ips کلا خییییلیییی روشن تر از بقیه هستند از این بابت اصلا بد به دلت را نده

Ali asc

سامسونگ مراسم داره چرا پوشش نمیدین عزیزان؟

roozbeh.alpha

تغییرات مثبت و مهمی اتفاق افتاد … آرزوی موفقیت برای سونی…از لحاظ گیمینگ که z5c خیلی خوش باید بدرخشه چون تو تست منهتن و بقیه تستا خیلی خوب عمل کرده…اگر سونی دقت رنگش رو بهبود بده و به مشکل گرما و بازدهی s810 واقعا غلبه کرده باشه قطعا یکی از انتخابات منه :rose:

roozbeh.alpha

در مورد z5p هم انتظار پرفورمنس و خروجی باتری عالی با توجه به gpu و صفحه ۴k ندارم ولی به لحاظ رکورد عالیه…
من شدیدا منتظر بررسی ترنجی و phonearena هستم

iman

فن سونی ام اما بنظرم این مقایسه درست نیست ! نوت از نظر کلاس تو یک کلاس متفاوت ای قرار داره و باید با اس۶اج+ مقایسه می شد این گوشی ! چون همین نداشتن پن می تونه دلیل کافی ای باشه که طرف بره سراغ نوت۵ ! چون مشتری های نوت۵ فقط بخاطر پن میرن سراغش ! اما اگه با اس۶اج+ مقایسه میشد هم کلاس ها برابر بود هم درست تر بود ! که به هر حال تو هر شرایط من خودم به زد۵پ رای میدادم چون بنظرم هیچ کمبودی در برابر نوت۵ و اس۶اج+ نداره بلکه امکانات بیشتری هم داره !(بجز قلم نوت۵ که برای من کاربردی نداره شاید برا بقیه داشته باشه )

iman

اشتباهی تو این پست نوشتم نظر رو :))))) چندتا صفحه باهم باز بود ببخشید دوستان

Shahspik

خسته نباشی دلاور :rose:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
پویا رحمانی
عاشق دنیای تکنولوژی، خودرو و فوتبالم! عشق به تمام معنا...