حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رئیس ایکس‌باکس: من نسبت به کنسول‌ بازی آینده مایکروسافت، کاملاً خوش‌بین هستم

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

شرکت مایکروسافت، مدت‌هاست که در بازار سخت‌افزار حضور دارد؛ تولید کنسول‌های بازی و گوشی‌های‌هوشمند، خود می‌تواند این ادعا را ثابت نماید. با عرضه کنسول ایکس‌باکس وان، بسیاری بر این باور بودند که این نسل از سخت‌افزار کنسول‌های‌ بازی، آخرین نسل خواهد بود. برخی گفته‌اند که نسل آینده کنسول‌های بازی و یا ایکس‌باکس وان ۲، به‌همان شکلی که در حال‌حاضر رایج شده است، نخواهد بود. با پافشاری بر محاسبات ابری و استفاده از ابزار قابل‌حمل، کنسول‌های بازی آینده با نسل فعلی، احتمالاً بسیار متفاوت باشد. بی‌راه نیست اگر بگوییم که نسل‌های قبلی، درباره آینده کنسول‌های بازی چنین نظری داشته‌‌اند. به‌علاوه، احتمالاً مایکروسافت سعی خواهد کرد تا نسل‌بعدی کنسول‌های بازی خود را از یک جعبه سیاه‌رنگ در زیر تلویزیون خارج نماید و به هولولنز نزدیک‌تر کند. به‌تازگی، فیل اسپنسر درباره سخت‌افزار آینده کنسول بازی ایکس‌باکس اظهارنظر کرده است. همراه ترنجی باشید.

فیل‌ اسپنسر می‌گوید:

من کاملاً انتظار دارم که کنسول دیگری را از ما مشاهده خواهید کرد. بهتریان مشتریان ما، کاربران کنسول‌ بازی ایکس‌باکس هستند و من می‌خواهم که آن‌ها را با کنسول ایکس‌باکس وان و هرآنچه که در آینده انجام خواهیم داد، سرگرم نگه‌دارم. من ۱۰۰ درصد به آن متعهد هستم.

باید خاطر‌نشان کرد که کنسول‌ بازی ایکس‌باکس وان، هنوز فرصت‌های زیادی را در اختیار سازندگان برای تولید بازی‌های خلاقانه و طبیعی‌تر قرار می‌دهد و بنابراین، سال‌های زیادی از عمر نسل فعلی باقی‌مانده است. از آن‌جا که اطلاعاتی درباره کنسول‌های نسل آینده منتشر نشده و بیشتر در حد گمانه‌زنی است، می‌توان از نسل‌ آینده، انتظار هرچیزی را داشت. از نسل آینده کنسول ایکس‌باکس وان، چه انتظاری دارید؟ نظرات خود را با ترنجی سهیم شوید.

[su_button url=”http://www.winbeta.org/news/xbox-boss-fully-expect-youll-see-another-console-us” target=”blank” background=”#04c571″ rel=”nofollow”]winbeta[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SONY 1946

کو تا ۴ سال دیگه شایدم بیشتر :wacko: :wacko:

Ali SONY

هیچ وقت ماست بند نمیگه ماست من ترشه!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی