حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل و الجی در راه دستیابی به دوربین سه بعدی !

بر اساس تازه‌ترین اخبار به دست آمده از کره هرالد (Korea Herald)، اپل به همراه ال جی دست به اقدامی مشترک جهت تولید و توسعه دوربین سه بعدی (۳D) نسل آینده آیفون زده اند. در این گزارش بیان شده است که در این دوربین از ماژول دوگانه LG Innotek استفاده خواهد شد.

یک منبع آگاه افزود: “اپل در حال حاضر مشغول انجام مطالعات و بررسی اولیه نحوه بکار بردن تکنولوژی دوربین سه بعدی گوشی هوشمند LG Innotek در محصول جدید خود می باشد” و در پی آن اضافه کرد ” از آنجا که LG Innotek نیز دارای این فناوری دوربین سه بعدی می باشد و نیز تلاش‌‌های مشترک هر دو شرکت ادامه دارد؛ به احتمال زیاد انتظار می رود در سال آینده این امر به نتیجه رسیده و ثمربخش باشد”.

این سایت به این موضوع نیز اشاره داشته است که اپل تکنولوژی دوربین سه بعدی محصول لینکس (Linx) را در ماه آوریل سال ۲۰۱۵ خریداری نموده است. در ادامه نیز بیان می کند که این تکنولوژی با تقسیم کردن عکس به سه مرحله، به آن عمق می بخشد و باعث بهبود کیفیت دوربین سه بعدی آن می شود.

اپل با راه اندازی لینکس در آوریل ۲۰۱۵ توانست ۲۰ میلیون دلار برای ایالات متحده آمریکا ارز آوری داشته باشد. لینکس در سال ۲۰۱۱ تولید شده است و از ویژگی‌های اصلی آن ، اینکه در طی سه مرحله به عکس مورد نظر عمق بخشی می نماید؛ با این حال شرکت اپل در حال اضافه کردن عمق بیشتر به عکس‌های گرفته شده با محصولات خود توسط دوربین سه بعدی نسل آینده می باشد.

گزارشات و شنیده‌های اخیر نیز حاکی از این مطب است که این فناوری نیز یکی از سورپرایزهای بزرگ اپل در دهمین سالگرد تولید آیفون خواهد بود که در کنار شاسی با قاب فلزی، پوشش شیشه‌ای،صفحه نمایش لبه به لبه، دوربین جلو، بلندگوی استریو، تجهیز گوشی به سیستم شارژ بیسیم، صفحه نمایش OLED و دیگر سنسور‌‌هایی که به صفحه اضافه شده اند؛  جز یکی از چند ویژگی برتر این محصول خواهد بود.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.iclarified.com/57966/apple-is-working-on-a-3d-camera-for-the-iphone-8-report”]iclarified[/button]

 

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
REZA

چه جالب

awrian

همکاری این دو شرکت باید خیلی نتیجه جذابی داشته باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا بگجانی