حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دستگاه‌های آینده سری آنر تا ۲۴ ماه به صورت کامل پشتیبانی نرم‌افزاری خواهند داشت

نوشته

7 سال قبل | 2 دیدگاه | مطالب ترنجی

برند دومی که هوآوی در فروش آن موفق عمل کرده است، سری آنر خواهد بود. این سری از اسمارت‌فون‌ها با رویکرد فروش آنلاین وارد بازار شد و به خوبی توانست جایگاه خودش را پیدا کند. یکی از قسمت‌هایی که بسیاری از افراد در مورد به خود هوآوی اعلام کرده بودند، بحث دریافت ضعیف آپدیت‌های بزرگ برای این سری از دستگاه‌ها است که خوشبختانه با اعلام رسمی هوآوی موبایل آمریکا این مورد برطرف شد. در ادامه همراه باشید.

اصولا اسمارت‌فون‌هایی که تحت عنوان برند دوم از یک شرکت رونمایی شوند، ممکن است مورد بی لطفی قرار بگیرد اما هوآوی با توجه به این که درصد زیادی از بازار جهانی را هم در اختیار دارد با ارائه یک برنامه ریزی مشخص، خیال کاربران این سری از اسمارت‌فون ها را راحت کرده است. صحبت‌های منتشر شده را می‌توان در صفحه گوگل پلاس  Huawei USA Ecommerce Customer دید. از این به پس همانند دستگاه‌های نکسوسی قرار است سری آنر هم ضمن دریافت آپدیت‌های اساسی، به صورت بازه‌ای آپدیت‌های امنیتی را هم دریافت کند.

مدت زمان دریافت بروزرسانی‌های مربوط تا ۲۴ ماه تضمین شده است. در حداقل امکان هر سه ماه کاربران سری آنر آپدیتی را دریافت خواهند کرد. در ۱۲ ماه اول به کاربران این قول داده شده است که آخرین نسخه اندروید به سرعت برای آن ها عرضه شود. در طول ۲ سال خیال کاربر از مشکلات امنیتی هم راحت خواهد بود. این برنامه ریزی در نظر گرفته شدا با عرضه Honor 8 همزمان خواهد بود.

ادامه پشتیبانی نرم‌افزاری همیشه یکی از بد‌ترین قسمت‌های اکوسیستم اندروید است که در دستگاه‌هایی جز نکسوس با مشکلات بسیار بد تری رو به رو خواهد بود. هر چند ما شاهد هستیم که تولید کنندگان زیادی در حال برطرف کردن این مشکل هستند اما تکه تکه شدن اندروید و تعدد نسخه کاربران زیادی را از هم جدا کرده است.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Future-Honor-phones-to-get-up-to-24-months-of-software-updates_id84296″ target=”blank”]phonearena[/su_button]

 

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
tonypb

ترنجی چرا پوشش نمیدی؟
https://www.youtube.com/watch?v=571pu66vEBc

p2

همین الانم پشتیبانیش ازhonor 6دوسال پیش عالیه از۴cو۴xزیر۵۰۰تومنی هم همینطور.هم۵٫۱وهم۶براشون اومد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....