حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

در آپدیت بعدی اینستاگرام اندروید قابلیت داشتن چندین حساب کاربری را به شما می دهد

نوشته

8 سال قبل | 9 دیدگاه | ترنجی

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی برای به اشتراک گذاشتن تصاویر است. اکثر کاربرها یک حساب کاربری در آن دارند اما برخی بنا به شرایط کاری، علاقه یا هر دلیل دیگری بیش از یک حساب کاربری در اینستاگرام دارند. در حال حاضر برای مدیریت چند حساب کاربری در اینستاگرام باید برنامه غیر رسمی جانبی نصب کنید، تا بتوانید به ازای هر برنامه، یک حساب کاربری دیگر را کنترل کنید در غیر این صورت مدام باید در حال خارج و وارد شدن به حساب های مختلف خود باشید. خوشبختانه اینستاگرام هم از حضور چنین برنامه هایی خبر دارد و یک بار برای همیشه می خواهد به این معضل پایان بدهد، اما چطور؟ در ادامه با ترنجی همراه باشید.

Instagrams-Android-app-will-support-multiple-accounts (1)در آپدیت بعدی اینستاگرام که برای اندروید منتشر شود شما قادر خواهید بود چند حساب کاربری روی برنامه اینستاگرام خود ثبت کنید و با مراجعه به صفحه پروفایل خود و تپ کردن روی اسم حساب کاربری خود، دیگر حساب های موجود را انتخاب و بین آن ها جا به جا شوید. دکمه اضافه کردن حساب جدید در بخش تنظیمات حساب کاربری و زیر گزینه Clear Search History قرار خواهد داشت:

Instagrams-Android-app-will-support-multiple-accounts Instagrams-Android-app-will-support-multiple-accounts (2)

همانطور که دیدید به راحتی می توان بین حساب های مختلف اینستاگرام خود جا به جا شوید. برای خروج از این حساب ها می توانید به صورت کلی لاگ اوت کرده یا تک به تک حساب ها را به صورت انتخابی لاگ اوت کنید. این قابلیت در نسخه ۷٫۱۲٫۰ اینستاگرام اضافه خواهد شد و هنوز در دسترس عموم کاربران قرار نگرفته است. اینستاگرام تصمیم دارد تا این قابلیت را ابتدا به کاربران اندروید و سپس دیگر پلتفرم ها مثل iOS اضافه کند. در حال حاضر ما در ترنجی نسخه ۷٫۱۲٫۰ را از Apkmirror دانلود کردیم اما این قابلیت جدید را نتوانستیم در آن پیدا کنیم.

شما احساس نیاز به ارایه چنین به روزرسانی را داشتید؟ چند حساب مختلف از اینستاگرام دارید و چرا؟ اینستاگرام ترنجی را تا به حال دنبال کرده اید؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Update-coming-to-Instagrams-Android-app-to-allow-multiple-accounts_id76211″ icon_color=”169e83″]Phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
v.j

حالا اینا به کنار ..اسکرین شات از الجی جی۴ بود :good:

Parviz Partokiâ

من با نصب توییک سالهاست این امکان را در آیفونم دارم خودش هم روی برنامه اصلی اینستا

Automobile Modena

برای آندرویده اونوقت عکس پست آیفونه
:yahoo:

Mahmoud Yazdanpanah Fadaee

۶tag خیلی وقته این امکانو داره، متظرم ببینم یونیورسال اینستاگرام خوب بود، اون موقوع دیگیه ۶tag رو استفاده نکنم

raminrx7

۱۰۰برابر شدن پروفایل های فیک جنس مخالف رو تبریک میگم!!
خیلیا دیدم پروفایل فیک درست میکنن و بعد از بالا بردن فالوور ها اسمشون رو تغییر میدن،البته اینکه توجه به جنس مخالف خیلی خیلی تو ایران از حدش گذشته ریشه در بحث های فرهنگی و اجتماعی داره که اکثر پسرا عقده اینچیزا دارن متاسفانه و وضع تو این مورد خیلی وخیمه 🙂

im80za

الان یه سری میرن واسه خودشون پیج فیک میسازن مثلا شاخن

جـوکـر

من که خوشم نیومد !

البته همین الانشم خیلیا اینجوری هستن و لاگ آوت و لاگ این میکنن …

amir nazeriyeh

۶tag خیلی وقته این قابلیت رو داره

pika

بهترین برنامه اندروید اینستاگرام به نظر من اول grab بعدش OGinsta و +insta
چیه آخه با خود اینستا نمیتونی یه دونه ویدیو ذخیره کنی!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)