حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

در آپدیتی جدید، توانایی‌های اندروید ور (Android Wear) افزایش یافت

نوشته

8 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنجی

اندروید به همراه Lolipop تحولات بسیاری را با خوب به همراه آورد که یکی از پر استفاده ترین آنها تا به امروز اندروید مخصوص گجت های پوشیدنی بوده. با اینکه رشد این نسخه خاص از سیستم عامل کند و محافظه کارانه بوده با این حال آنقدر موفق بوده که نزدیک ۶۰ درصد ساعت های هوشمند از آن استفاده کنند. حالا Android Wear از تماس و شبکه LTE پشتیبانی می کند. اما اخیراً گوگل آپدیتی برای این سیستم ارائه کرده است که چند قابلیت را به این دستگاه‌ها می آورد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

این به روز رسانی اندروید ور گوگل که بسیار بی سر و صدا عرضه شده است از حرکات بیشتری فراتر از شناسایی حرکت‌های معمولی پشتیبانی می‌کند. کاربر می‌تواند با بستن یا باز کردن بازوی خود یکی از کارت‌های منو را انتخاب کند یا با چرخاندن مچ از درون یک بخش خارج شود. شاید این حرکات برای شما دیوانه‌وار به نظر بیایند اما ممکن است جایگزین لمس‌های زمان بر صفحه نمایش شود.

به روز رسانی نسخه ۱٫۴ همچنین به صدای کاربر نیز واکنش نشان می‌دهد که این در تماس‌های صوتی به کار می‌آید. البته این ممکن است دروازه‌ای باشد که اندروید ویر در آینده ناتیفیکیشن‌ها و یا ساعت را بتواند برای شما با صدای رسا بخواند. تنها ساعتی که زیرساخت لازم برای این قابلیت کاربردی را دارا هستند یا به عبارتی دارای اسپیکر می‌باشند می‌توان به LG Watch Urbane 2nd Edition, ASUS ZenWatch 2 و Huawei Watch اشاره کرد. بنا بر این اگر دستگاهی غیر از این ساعت‌ها را دارید توقع نداشته باشید که چیزی را روی مچ خود بشنوید اما در هر حال این بروز رسانی به جز این قابلیت‌ها توانایی‌های دیگری برای شما به ارمغان می‌آورد که شما را مشتاق به ارتقای نرم افزار ساعت هوشمند خود می‌کند.


[su_button url=”http://www.engadget.com/2015/11/14/android-wear-1-4-wrist-gestures/” background=”#189d5c”]Engadget[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان تودجی