حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دردسر پشت دردسر؛ توقف تولید اسمارت‌فون در بعضی از کارخانه‌های سامسونگ به دلیل زمین لرزه

نوشته

7 سال قبل | 16 دیدگاه | مطالب ترنجی

تعارف که نداریم؛ در ابتدای سال با رونمایی سامسونگ از گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج پیش‌بینی کردم که سامسونگ در سال ۲۰۱۶ می‌تواند برنده رقابت‌های سال باشد و به شدت سال پر باری را سپری کند اما اوضاع در حال حاضر اصلا خوب سپری نمی‌شود. یک ضرب المثل معروف هست که اگر یک مشکلی پیش آمد، منتظر دومی باشد و اگر دومی هم اتفاق افتاد تا سه نشه بازی نشه و باید منتظر سومی هم باشی. در ادامه همراه باشید تا کمی بیشتر با اوضاع سامسونگ آشنا شوید.

بعد از این که سامسونگ برای تولید ۲٫۵ میلیون گلکسی اس ۷ در ابتدا به مشکل برخورد کرد، همه ما امید داشتیم که آخرین مشکل برای این سری از دستگاه ها باشد. در واقع سری نوت سامسونگ را می‌توان متمایز ترین سری اسمارت‌فون ها دانست. سپس سامسونگ با مشکلی عجیب مواجه شد که یک سری از این دستگاه ها با باتری خراب عرضه شده‌اند و این قسمت عامل اصلی برای آتش گرفتن‌هایی تلقی شد که اخبار فناوری را زیر و رو کرد.

اما در سومین مشکل جدید برای سامسونگ، این شرکت چند کارخانه خود را تعطیل کرده است. در ۱۳ سپتامبر در کره جنوبی یک زلزله ۵٫۸ ریشتری روی داد و این زلزله باعث شده است که نه تنها سامسونگ بلکه بعضی دیگر از شرکت ها جهت رعایت ایمنی خط های تولید خودشان را متوقف کنند. البته خطوط تعطیل شده بیشتر مربوط به قسمت قالب ریزی پلاستیک شاسی اسمارت‌فون‌ها مربوط می‌شود و تمام خطوط را شامل نشده است.

همین قسمت می‌تواند یک خبر خوب برای شرکت در این اوضاع نا بسامان به شمار آید. خطوط اصلی دیگر برای تولید پردازنده و ماژول‌های اصلی یک اسمارت‌فون فعلا در تولید قرار دارند و دچار مشکل خاصی نشده‌اند. البته از نظر بستر اصلی خسارت زیادی به سامسونگ وارد نشده است ولی برای حفظ امنیت بعضی از خطوط مجبور به توقف موقت هستند. که در نهایت همین توقف می‌تواند ضرر مالی ایجاد کند.

به گفته یکی از مقام های سامسونگ، این اتفاق تاخیری را در روند تولید و یا تحویل محصول ایجاد نخواهد کرد. در نهایت باید به این مورد اشاره کنیم که اگر در تحویل و یا آماده شدن سفارشات نوت ۷ تاخیری بوجود آید، نیابد شوکه شوید!

این سری از دستگاه‌های سامسونگ یعنی نوت ۷ به شدت در حاشیه قرار گرفته است. نظر شما چیست؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Trouble-come-in-threes-Samsung-briefly-halts-smartphone-production-after-earthquake_id85415″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
16 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Modarz

عجب بدشانسیه :scratch:

هیولای فیلم برداری و عکس برداری

من فکر کنم سامسونگ رو نفرین کردن…بدبخت داره یکسره بدیباری میاره.

CHALTON.B

خدا رو ممنون که اتفاق خاصی نیفتاده سامسونگ هم خوبیش اینه که سریع مشکلات رو بر طرف میکنه و اجازه نمیده زیاد تاخیر تو کاراش پیش بیاد.ما هم که در انتظار نوت هفت خستیم تا بیاد این شاهکارو بگیریم،واقعا نوت هفت بهترین گوشی هست که اومده.

Mordred-Ox

تو همون دلیلی هستی که سامسونگ گوشی بعدیشو بدون جک ۳٫۵ میلیمتری میده بیرون و هنوز میفروشه…در واقع یکی از میلیون ها دلیلی که مثل تو بیرونن

mohsenTR

بنده خدا سامسونگ داره از زمین و آسمون واسش میباره!

galaxy

خدا نکنه ادم بد بیاره

JAGUAR

یه تعطیلی موقتی بوده برای حفظ ایمنی بعد از زلزله.

Make it possible

سامسونگ روزای سختیو پشت سر میذاره امیدوارم ازشون درس بگیره…

One republic

فروش نوت ۷ اش دوباره سیر صعودی گرفته. چندانم بدشانس نیست
http://www.gsm.ir/news/show/33044/برخلاف-انتظار،-آمار-فروش-Galaxy-Note-7-در-حال-افزایش-است/

Nokia.king

چهره یکسری ت.رول که شام و ناهار رو زیر اخبار نوت هفت به تخریب میگذروندن دیدنیه ? آدم سراغ دارم توی همین ایام زیر هر خبر با اکنتهای مختلف دها کامنت منفی و تخ.ریبی گذاشته و حالا حاصل تلاش هاش رو میبینه ?? بی.چاره تر از این ترو.لهای شناخته شده کسی دیگه وجود نداره

Mohammàd

#لودگی

ghost

نوکیا کینگ عزیز بی خیال این قضیه شو، اونا اشتباه می کنن ترول می کنن ولی این کار شما هم جز تحریک بیشتر هیچ فایده ای نداره. احتمالا یه مدت از ترول کردن بعضی ها کلافه شدی ولی باور کن نه توضیح دادن و دلیل آوردن برای اشتباهاتشون فایده ای داره، نه مسخره کردنشون درسته و نه اینکه احیانا بخوای برند مورد علاقه اون ها رو ترول کنی. اینطور که رفتارت نشون میده ترول نیستی ولی یه خورده اعصاب نداری 😉 هر وقت یه کامنت بی خود دیدی یه نفس عمیق بکش بگو حیف وقت که بخوام برای جواب دادن به این تلف کنم. :rose:

Nokia.king

نه بعضی ها رو‌من در نظر گرفتم بلکل خواب و خوراک و زندگی شان زیر خبر های انفجار نوت هفت بود . شیائومی هم منفجر شد والا هیچکس نگران جان و مال مردم نبود. اینجور افراد دل.قک هستند مثل همون شخص بالای کامنت شما که دیگه خودش کار خودش رو راحت کرده و لودگی شو هشتگ کرده . :wacko:

masoud73

#لودگی #ترول #اصلی

ghost

توهین کردن و نسبت دادن کلمات زشت به این و اون، درست یا غلط، کار سختی نیست بلکه سعی کنیم جلو خودمون رو بگیریم و چیزی نگیم سخته. والا من هیچ فایده ای جز به وجود اومدن جر و بحث بیهوده تو این کامنت ها ندیدم. یه جا شما احساس می کنی حال طرف رو گرفتی یه جا دیگه که فرصتش پیش بیاد اونا سعی میکنن تلافی کنن، یه دور باطله و از دید من کار هر دو طرف اشتباه هست، دیگه شما خودت صاحب اختیاری.

jaredy

یاد سونی افتادم سال ۲۰۰۹ ۲۰۱۰

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....