حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویژوال استودیو ۲۰۱۵ و دات نت ۴٫۶ برای دانلود در دسترس قرار گرفتند

نوشته

8 سال قبل | 4 دیدگاه | ترنجی

پس از مدت‌ها انتظار٬ دیشب و بدون هیچ‌گونه مراسمی جدیدترین ابزار توسعه دهندگان ویندوز با نام Visual Studio 2015 برای دانلود در دسترس عموم قرار گرفت. این ابزار توسعه که یکی از مهم‌ترین ارکان ویندوز ۱۰ قلمداد می‌شود٬ نقش کلیدی را برای سرنوشت مایکروسافت ایفا خواهد کرد و مایکروسافت به توسعه‌ی آن توجه ویژه‌ای داشته است.

با ترنجی همراه باشید…

ویزال استودیو ۲۰۱۵ (Visual Studio 2015) که بر روی ویندوز ۱۰ قابل اجرا می‌باشد (بر روی ویندوز ۸٫۱ قابل نصب نیست)٬ به همراه دات نت ۴٫۶ عرضه شده است و توسعه دهندگان با استفاده از آن می‌توانند برنامه‌ و بازی‌های خود را برای موبایل٬کامپیوتر خانگی و تبلت‌ها بنویسند و قبل از عرضه در فضای ویژوال استودیو آن را بیازمایند.

همراه با عرضه‌ی رسمی ویژوال استودیو ۲۰۱۵ و دات نت ۴٫۶ ٬ ویژوال بسیک ۱۴ (Visual Basic 14.) و C# 6 نسخه‌ی نهایی نیز منتشر شده‌اند که ویژگی‌های جدیدی را در حوزه برنامه نویسی و با زبانی مشترک در اختیار کاربران قرار خواهد داد. ویژوال بیسیک و C# گامی رو به جلو برای بهره‌وری از دات نت به حساب می‌آیند و نقش نسبتا مهمی را اجرا خواهند کرد.

visual-studio-code-1

در صورتی که تمایل دارید تا با ویژوال استودیو ۲۰۱۵ و دات نت ۴٫۶ بیشتر آشنا شوید و در صورت دانلود آن‌ها را دانلود نمایید به صفحات زیر مراجعه نمایید.

لازم به ذکر است که ویژوال استودیو بر روی پلتفرم‌های ویندوز۱۰ ٬ لینوکس (ابونتو) و OSX موجود می‌باشد و با توجه به آن‌که این نسخه از ویژوال استودیو به تازگی منتشر شده است٬ ویژگی‌ها و امکانات آن به صورت دقیق معلوم نیست و باید منتظر خبر‌های تکمیلی بمانیم.

[su_button url=”http://microsoft-news.com/visual-studio-2015-and-net-4-6-now-available-for-download/” background=”#0fc5b7″]microsoft-news[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shahspik

کلا مایکی امسال اومده بترکونه

REZA

یه سوال:اگه بخوام برنامه نویسی رو تو خونه یاد بگیرم باید چکار کنم؟برای اندروید.

واسش وقت هم میزارم.میشه یه راهنمایی کامل بکنین؟ :rose:

Ari khan

راستش منم دنبال این راهنمایی هستم
ممنون میشم کسی کمک کنه

Mist

وقت گذاشتن به تنهایی زیاد مهم نیست . علاقه هم مهمه.
شما میتونید از محیط نت هر اونچه لازم دارید برای آموزش پیدا کنید. آموزشهای فارسی با اینکه توضیات کاملی ندارند اما در یادگیری مفاهیم کمکتون میکنند. البته مشکل زبان نداشته باشید یوتیوب یه مرجع کامل هست برای آموزش.
برای محیط کد هم من intellij رو پیشنهاد میدم چون بخاطر عدم پشتیبانی گوگل اکلیپس تا سال بعد از دور خارج میشه و اندروید استودیو هم هنوز کامل نیست.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com