حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نخستین حضور رسمی بوگاتی چیرون در اسفندماه در ژنو تایید شد

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

در حال حاضر ما اطلاعات زیادی در مورد بوگاتی چیرون می‌دانیم، حتی اگر بوگاتی فقط نام این خودرو را رسما تایید کرده باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

پس از تایید رسمی نام این خودرو باعنوان چیرون از طرق بوگاتی، نمایش این خودرو که بدلیل موتور w-18 تقویت شده اش جز برترین خودروها در سال ۲۰۱۶ خواهد بود برای نمایشگاه ژنو در ماه مارس(اسفندماه) از طرف بوگاتی تایید شد.

برای کسانیکه از نام چیرون متعجب شده‌اند که این نام از کجا آمده باید گفت که نام این محصول از نام لوئیس چیرون گرفته شده است. چیرون راننده ماشین مسابقه‌ای بوده که در بسیاری از رویدادهای مسابقه ای اصلی برنده بوده و در سالهای ۱۹۲۰ تا ۱۹۳۰ از ماشین های بوگاتی در آن مسابقات استفاده کرده است.

Screen-Shot-2015-05-05-at-4.59.08-PM-832x420-832x420

در حالیکه برخی جزئیات هنوز بطور رسمی اعلام نشده است اما بوگاتی وعده داده است که چیرون سریعترین و قدرتمندترین ماشین جهان خواهد بود. در حال حاضر چیرون تنها برای ۱۰۰ نفر رونمایی شده است. این رونمایی مختص مشتریان مهم بوگاتی بوده تا تولید اولیه مطابق دستورات آنها انجام شود. خریداران می توانند قوی ترین، سریع ترین، لوکس ترین، منحصربفردترین خودروی اسپرت در جهان را از بوگاتی خریداری کنند. این خودرو از مدلGT مفهومی الهام گرفته و از موتور W-18 استفاده و همچنین شایعه شده که ۱۵۰۰PS تولید می‌کند. طبق آخرین تستی که در این ماه از چیرون گرفته شده و خبرش منتشر شد بیشترین سرعت این خودرو ۲۸۰ مایل بر ساعت بوده و ۰ تا ۱۰۰ را تنها در ۲ ثانیه می‌رود.

[su_button url=”http://www.slashgear.com/bugatti-chiron-official-debut-confirmed-for-geneva-in-march-30416348/” background=”#1ac0b2″ icon_color=”#f90d0d”]slashgear[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
raminrx7

۲۸۰ مایل
۰تا۱۰۰ در ۲ثانیه :wacko: :wacko: :wacko:

Automobile Modena

رو دستشم هست
Hennessey venom F5
با سرعت ۲۹۰ مایل
۱۵۰۰ اسب بخار
این هیولای واقعیه
البته عشق است کونیگزگ وان :good:

aminoffline

سلام
لطفا اصلاح کنید اسمش چیرون نیست بلکه کایرُن هست
ممنون

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....