حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حضور درخشان ایسوس در نمایشگاه IFA 2015

نوشته

8 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنجی

نمایشگاه  IFA به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین نمایشگاه های تخصصی مرتبط با لوازم الکترونیکی و خانگی، هر ساله در شهر برلین کشور آلمان برگزار میشود و میزبان بیش از ۱۰۰ کشور و شرکت معتبر است. در این نمایشگاه، فعالان حوزه فناوری و برندهای برتر از سراسر دنیا گرد هم می آیند تا جدیدترین و آخرین محصولات ابداعی خود را در معرض نمایش رقبای خود و کاربران قرار دهند. ایسوس نیز به رسم همیشه پیش از آغاز به کار نمایشگاه IFA، در یک کنفرانس خبری، با معرفی محصولات جدید خود شروعی پر رنگ و جنجالی داشت. در این مراسم که با حضور اصحاب رسانه از سراسر دنیا برگزار شد، آقای جانی شی، مدیر کل شرکت ایسوس از آخرین ابداعات این شرکت از جمله محصولات جدید در زمینه بازی، از خانواده ROG پرده برداشت.

 در این کنفرانس خبری و در بخش معرفی قطعات جدید ایسوس، از مادربورد  ROG Maximus VIII Extreme، کارت گرافیک ROG Matrix GTX 980Ti، هدست ROG 7.1 مخصوص بازی و نمایشگر ROG Swift PG348Qرونمایی شد.

در ادامه آقای جانی شی با بیان موفقیت ایسوس در خط تولید محصولات مخصوص بازی در خانواده ROG، اذعان داشت ایسوس در فروش مادربورد، کارت گرافیک های رده بالا و نمایشگرهای مخصوص بازی در میان سایر رقبا، همچنان پیشگام است: ” انجمن گیمرهای ایسوس، قصد دارد تا با ارائه ابداعات و خلاقیت های روزافزون بر صنعت بازی تسلط پیدا کند. محصولات متنوع و کامل خانواده ROG برای گیمرها، تجربه ای جدید از دنیای سرگرمی را به همراه داد و امکان برخورداری از عملکرد بهینه قطعات را در سایه امکانات اورکلاکینگ در اختیار کاربران قرار میدهد.”

Maximus VIII Extreme_Assembly-s

ROG Maximus VIII Extreme جدیدترین مادربورد ایسوس از خانواده ROG است که مبتنی بر پردازنده Skylake اینتل ساخته شده است و با ظاهری جدید امکانات متعددی را برای گیمرهای حرفه ای به همراه دارد. این مادربورد به آمپلی فایر هدفون SupremeFX Hi-Fi و یک کارت شبکه پرسرعت ۱۰ گیگابیت برثانیه مجهز شده است تا علاوه بر تضمین کیفیت صدا در حین بازی، گیمرها را در بازیهای آنلاین تا شکست بی عیب و نقص حریفان همراهی کند. این کارت صوتی از یک مبدل دیجیتال به آنالوگ ESS® ES9018K2M ، آمپلی فایر LM4562 و آمپلی فایر هدفن TPA6120A2 برای تولید صدایی شفاف، فراگیر و بی نظیر به کاربر مجهز شده است.

Matrix GTX 980 Ti Platinum

کارت گرافیک ROG Matrix GTX 980Ti Platinum مجهز به خنک کننده DirectCU و برخورداری از لوله های حرارتی ۱۰ میلی متری و فن های لبه دار ۰dB، با طراحی ویژه و فناوریهای انحصاری دیگری همراه است که تضمینی برای بالاترین عملکرد، کمترین نویز و پایداری قابل توجه آن به شمار میرود. عملکرد این کارت گرافیک در مقایسه با مدل مرجع، ۲۵درصد خنک تر و سه برابر کم صداتر است. فناوری ساخت اتوماتیک Auto-Extreme به همراه قطعاتی با استاندارد Super Alloy Power II، کارت گرافیک ROG Matrix GTX 980Ti Platinum را به یکی از با کیفیت ترین و پرطرفدارترین کارت های گرافیک موجود در بازار، برای گیمرهای امروز تبدیل کرده است.

Swift PG348Q front+back_shadow

همانطور که انتظار میرود، نمایشگری که به طور اختصاصی برای اجرای بازیهای مختلف با تنظیمات متفاوت طراحی میشود باید از ساختاری حرفه ای و امکانات منحصربفرد برخوردار باشد. بنابراین ایسوس نمایشگر ROG Swift PG348Q را با همین هدف و برای رضایت گیمرهای حرفه ای طراحی کرده و اولین نمایشگر مخصوص بازی در دنیا با نرخ بازسازی ۱۶۵مگاهرتز است. این نمایشگر ۳۴ اینچی با طراحی منحنی و تفکیک پذیری ۳۴۴۰x1440 پیکسل و پنل IPS است و از فناوری NVIDIA® G-SYNC  پشتیبانی میکند. این فناوری حداکثر توان کارت گرافیک را برای اجرای حالات و تنظیمات مختلف در بازیهای متفاوت را ارائه میدهد.

ROG 7.1 surround gaming headset

اما اجرای بازی های مختلف با یک سیستم پیشرفته بدون وجود یک هدست مخصوص بازی کامل نیست. هدست  surround ROG 7.1 با ۱۰ درایور آهنربایی نئودیمیم صدایی شگفت انگیز، واقعی، فراگیر و با کیفیت را ارائه میدهد. این هدست چنان شما را درگیر محیط و فضای بازی می کند که تاکنون با هیچ یک از هدست های استریوی رایج در بازار تجربه مشابهی نداشته اید. هدست ROG 7.1 ایسوس یک ایستگاه صوتی USB مجزا در اختیار دارد که به عنوان یک کارت صدای حرفه ای عمل میکند و قادر است ۹۰ درصد از نویز محیطی را حذف کند و صدایی قدرتمند، فراگیر و با کیفیت را در حین بازی تامین نماید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....