حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

با به‌روزرسانی جدید، ویژگی پانوراما به نرم‌افزار ویندوز کمرا اضافه شد

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | مطالب ترنجی

در هفته‌های گذشته، شاهد اضافه شدن خالت پانوراما برای برنامه‌ی دوربین در ویندوز ۱۰ موبایل بودیم. کاربران ویندوز اینسایدر در حلقه‌های Fast و Slow می‌توانستند از این قابلیت در گوشی‌های ویندوز ۱۰ موبایل خود استفاده کنند. امروز مایکروسافت، به‌روزرسانی جدیدی را برای برنامه‌ی دوربین ویندوز ۱۰ موبایل منتشر کرده است که حالت پانوراما را به ارمغان می‌آورد. در ادامه همراه ترنجی باشید.

همان‌طور که انتظار می‌رفت، حالت پانوراما در حال حاضر برای تمامی دستگاه‌های ویندوز ۱۰ موبایل در دسترس است. مایکروسافت، امروز به‌روزرسانی جدیدی را برای برنامه‌ی ویندوز کمرا (Windows Camera) منتشر کرده است که حالت جدید پانوراما را برای همه‌ی گوشی‌های ویندوز ۱۰ موبایل به ارمغان می‌آورد. برای دریافت این به‌روزرسانی، لازم نیست تا عضو برنامه‌ی ویندوز اینسایدر باشید و می‌توانید آن را به‌راحتی دریافت کنید.

برای استفاده از حالت پانوراما در دستگاه‌های ویندوز ۱۰ موبایل، بعد از به‌روزرسانی نرم‌افزار دوربین، وارد آن شوید و آیکن پانوراما را انتخاب کنید.

نظر شما چیست؟

[su_button url=”http://mspoweruser.com/panorama-mode-comes-to-all-windows-10-mobile-users/” target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]mspoweruser[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی