حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جیلبریک iOS 9 برای آیفون، آیپد و آیپاد تاچ منتشر شد

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

امروز تیم چینی Pangu، اولین جیلبریک را برای دستگاه‌هایی که دارای iOS 9 (مانند آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس) هستند، منتشر کرده است. ابزار جیلبریک، هم‌اکنون برای ویندوز در دسترس است اما هنوز خبری از عرضه برای کاربران OS X نیست و نسخه‌ی OS X در آینده‌ای نزدیک منتشر خواهد شد. در ادامه همراه ترنجی باشید.

Pangu با همه‌ی مدل‌های آیفون، آیپد و آیپاد تاچ که دارای iOS 9 هستند، سازگار است:

  • آیفون ۴ اس، آیفون ۵/۵سی/۵ اس، آیفون ۶/۶ پلاس، ۶ اس و ۶ اس پلاس
  • آیپد ۲، ۳، ۴، آیپد ایر، آیپد ایر ۲، آیپد مینی، آیپد مینی ۲/۳/۴
  • آیپاد تاچ (نسل پنجم و ششم)

در صورت جیلبریک کردن، کاربران آیفون، آیپد و آیپاد تاچ می‌توانند برنامه‌ها، توییک‌ها و تم‌های سفارشی شخص‌ثالث تایید نشده را با نام “packages” از فروشگاه برنامه‌ی غیر رسمی Cydia که بر روی دستگاه‌های جیلبریک شده نصب شده است، دریافت کنند.

جیلبریک ابتدا برای iPhone OS 1.0 (اولین نسخه‌ی iOS) منتشر شد و توانایی نصب برنامه‌های مختلف را به کاربران اپلی می‌دهد. با این حال، در صورتی که دستگاه خود را جیلبریک کنید، دستگاه شما از نصب به‌روزرسانی‌های جدید iOS عاجز خواهد ماند و مشکلات احتمالی را برای دستگاه شما به‌وجود خواهد آورد.

[su_button url=”http://www.macrumors.com/2015/10/14/ios-9-untethered-jailbreak-pangu-iphone-ipad-ipod/?utm_source=feedly&utm_medium=webfeeds” target=”blank” background=”#159f84″]macrumors[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ari khan

این اپل هم فازش معلوم نیستاااا!!!!هربار با شعار جیلبریک ناپذیری iosجدید رو معرفی میکنه(مخصوصا ios 9 رو) اما به سرعت جیلبریک میشن 🙁 :scratch: :negative:

mahdiar70

اره منم تعجب کردم تا جایی که یادمه اپل رو جیلبریک نشدن ios9 زیاد مانور داد

amin697

ای ول همه چی عالی دمشون گرم . حالا با تویک ها لذت میبیریم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی