حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جزئیات جدیدی از تبلت Miix 520 لنوو فاش شد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، برندهای مطرح فناوری، لنوو

براساس شایعات گذشته شرکت لنوو روی جانشین تبلت Miix 510 یعنی Miix 520 مشغول به کار است، تبلتی که رقیبی برای سرفیس مایکروسافت خواهد بود و به مشخصات بزرگی مجهز است. به‌تازگی جزئیات جدیدی از این محصول لنوو فاش شده که برای مشاهده آن با وب‌سایت ترنجی همراه باشید.

گذشته از لو رفتن جزئیات سخت‌افزاری Miix 520، تصویری از طراحی آن نیز به بیرون درز کرده که نشان می‌دهد، یک محصول پریمیومی از لنوو محسوب می‌شود. همچنین باتوجه به تصویر، Miix 520 از طراحی مشابه مدل پیشین خود بهره می برد. در لولا محصولات لنوو بسیار منحصربفرد و باکیفیت هستند و سری یوگا به خوبی این ویژگی را اثبات کردند. از مشخصات Miix 520 باید به صفحه‌نمایش  ۱۲٫۳ اینچی ۱۲۰۰*۱۹۲۰ پیکسلی، پشتیبانی از قلم، سه پیکربندی با پردازنده نسل‌هفتمی کبی‌لیک اینتل و برخی دیگر اشاره داشت.

lenovo-miix-520-render-2-768x454

در دیگر ویژگی‌ها می‌توان حافظه رم ۱۶ گیگابایتی DDR4، حافظه داخلی ۱ ترابایتی، اسلات کارت میکرو اس‌دی، دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی، سنسور اثر انگشت، پورت USB 3.0 و  USB 2.0 نام برد. Miix 520 همچنین از باتری با عمر ۱۰ ساعته برخوردار است و انتظار می‌رود به فناوری صوتی دالبی مجهز باشد. به هر حال جزئیات شایعه‌ای بیش نیستند و برای کسب اطلاعات رسمی تنها باید منتظر تایید لنوو بود.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.ubergizmo.com/2016/11/lenovo-miix-520-tablet-details-leaked/”]ubergizmo[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
MAHTABH