حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیزر رسمی معرفی سامسونگ Z2

نوشته

7 سال قبل | 4 دیدگاه | مطالب ترنجی

در اوایل این ماه به شما خبر رونمایی گوشی سامسونگ Z2 که به سیستم عامل تایزن مجهز است  را دادیم. اما امروز در یک ویدئوی رسمی برخی ویژگی های این محصول به ما نشان داده شده است. در این ویدئو به طراحی شیک، سرعت و عملکرد این محصول اشاره دارد. این محصول پلاستیکی با حاشیه ی قبل ملاحظه ای که دارد از درب پشتی قابل تعویض و پشتیبانی از اینترنت ۴G بهره مند است. برای آشنایی بیشتر و تماشای این ویدئو با ترنجی همراه باشید.حالت ذخیره ی فوق العاده ی انتقال داده ها به شما امکان بیشترین بهره وری از اینترنت دیتا را خواهد داد و همینطور اپلیکیشن انتقال پول به شما اجازه می دهد که به حساب دیگران پول واریز کنید. این محصول دارای یک صفحه نمایش ۴ اینچی آمولد و پردازنده ی چهارهسته ای ۱٫۵ گیگاهرتز بهره می برد، به علاوه رم ۱ گیگابایتی حافظه ی داخلی ۸ گیگابایتی داخلی بهره می برد. همچنین در این ویدئو دوربین عقب ۵ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۳ مگاپیکسلی VGA برای سلفی و ویدئو چت نمایش داده شده است. باتری ۱۵۰۰میلی آمپری انرژی این محصول را تامین می کند و سیستم عامل ورژن ۲٫۴ تایزن به همراه اپلیکیشن های فیس بوک و واتس اپ به صورت پیش فرض به روی آن نصب شده است.

[aparat]http://www.aparat.com/v/JXPj9[/aparat]

سامسونگ Z2 به صورت محدود در آفریقای جنوبی و هند عرضه خواهد شد، و با پخش رسمی این ویدئو به احتمال فراوان فاصله ی زیادی با رونمایی رسمی این محصول نداریم.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Microsoft-to-kill-Skype-on-Windows-Phone-8-and-Windows-Phone-8.1-early-next-year_id84122″ target=”blank”]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Salvatore

خداییش دم سامی گرم ی لحظه خودم گذاشتم جای کسی که میخواد ۶۰ دلار پول گوشی بده کفم برید.واسه هر قشری محصول تولید میکنه :rose:

AK_007

واتس اپش بیشتر شبیه واتس اپ آی ا اس بود تا اندروید
گوشی جالبیه
دوست دارم بخرمش

Gooooogle

چه سیستم عامل عالیییی کی میشه این روی نوت بیاد اخه 😥 😥 😥

Fencer

سلام و خسته نباشید خدمت نویسنگان ترنجی اپدیت اندروید۶ برای سامسونگ tab s2 هشت اینچی من منتشر شده الان نصبش کردم پوشش بدید لطفا

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش