حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیزر رسمی از پرچمدار جدید شیائومی با نام Mi Note 2 منتشر شد

نوشته

7 سال قبل | 4 دیدگاه | اخبار، شیائومی

اگر از چین و تکنولوژی‌های این کشور بخواهیم صحبت کنیم ، حتما نگاهی به صنعت اسمارت فون خواهیم داشت. شرکت‌های معتبری همانند هوآوی ، شیائومی ، اپو و… بازار چین و حتی اکثر کشور‌های در حال توسعه و پر جمعیت جهان را قبضه کرده‌اند و سرمایه‌ی هنگفتی را روانه این کشور کرده‌اند. امروز تصاویر جدیدی از پرچمدار پر سر و صدا شیائومی با نام می نوت ۲ (Mi Note 2) منتشر شده است که دیدن آن خالی از لطف نیست.

شایعات مختلفی تاکنون در خصوص این تلفن شنیده شده است. برخی از منابع می‌گفتند که این فبلت پرچمدار قبل از معرفی می ۵ اس و ۵ اس پلاس وارد بازار خواهد شد اما این دو تلفن زودتر معرفی شدند و هنوز خبری از شیائومی Mi Note 2 نیست. این تلفن دارای ۶ گیگابایت رم و ویژگی‌های منحصر به فردی خواهد بود تا بتواند شیائومی را در بین رقبای خود سربلند کند.

کمتر از یک سال پیش این شرکت چینی برای نخستین بار از دوربین دوگانه در تلفن‌های استفاده کرد. حالا پس از گذشت چندین ماه این فناوری در به صورت گسترده در پرچمداران جدید شیائومی استفاده می‌شود و Mi Note 2 هم شامل این موج جدید می‌شود. می نوت ۲ احتمالا دارای صفحه نمایش خمیده بود و استفاده از ۶ گیگابایت رم عملکردی بی نقص را به شما هدیه خواهد داد. قلب تپنده این موبایل اسنپدراگون ۸۲۱ خواهد بود.

صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی به همراه دوربین ۱۳ مگاپیکسلی دوتایی و دوربین ۸ مگاپیکسلی سلفی خیال شما را از مولتی مدیا راحت خواهد کرد. چند منبع معتبر به این موضوع اشاره کرده‌اند که این اسمارت فون در دو نسخه ۱۲۸ گیگابایت با رم ۶ و ۲۵۶ گیگابایت با رم ۸ وارد بازار خواهد شد.

نظر شما در این رابطه چیست؟

[button type=”link” link=”http://www.gsmarena.com/officiallooking_xiaomi_mi_note_2_teaser_confirms_dual_rear_camera_setup-news-20835.php”]gsmarena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
armin sat

تیزر کو پس!؟
:-/

armin sat

دوست عزیز این به اصطلاح لباس جدید ترنجی خیلی بده،چند بار رفرش کردم صفحه رو نیومد،،کلا ایراد داره،اومدین درست کنین زدین داغون کردین،اصلا ترنجی دیگه ترنجی اولا نیست هم از لحاظ اخبار هم از لحاظ بی طرفی اینم وضع پوسته جدید سایت که رو گوشی کلا مرخصه،من که دیگه رقبت نمی کنم بیام سایت

Mohamad

زمان معرفیش مشخص نشده کی هست؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com