حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیزر جدید شیائومی برای معرفی شیائومی ردمی نوت ۴ و ردمی ۴ در ۲۵ آگوست

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | مطالب ترنجی

شرکت شیائومی، به‌زودی از گوشی‌های جدید خود برای طرفداران‌اش رونمایی خواهد کرد. تیزر جدید شیائومی (با همکاری چاینا موبایل) از ۲۵ آگوست برای معرفی محصولات جدید این شرکت حکایت دارد. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

انتظار می‌رود شیائومی در ۲۵ آگوست (فردا) از شیائومی ردمی نوت ۴ و شیائومی ردمی ۴ رونمایی نماید. برطبق اطلاعات به‌دست‌آمده، شیائومی ردمی نوت ۴ به  صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی فول اچ‌دی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل همانند نسل قبلی خود، مجهز شده است. هم‌چنین، گفته می‌شود که این گوشی توسط تراشه Helio X20 با فرکانس ۲ گیگاهرتز برای هر هسته پردازشی، قدرت می‌گیرد؛ این، در حالی است که شایعات پیشین از تراشه اسنپدراگون ۶۵۲ برای محصول جدید شیائومی حکایت داشته‌اند. البته، ممکن است شرکت شیائومی همانند نسل قبلی، شیائومی ردمی نوت ۴ را در چندین مدل مختلف عرضه نماید و احتمالاً نسخه اسنپدراگون ردمی نوت ۴ به این تراشه مجهز شده باشد.

tse

یک مدل از شیائومی ردمی نوت ۴ با دو گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و مدل دیگر با سه  گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی به بازار عرضه می‌شود. علاوه‌براین، شرکت شیائومی از یک شاتر ۱۳ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی در شیائومی ردمی نوت ۴ استفاده کرده است و دوربین سلفی، ۵ مگاپیکسلی خواهد بود. سیستم‌عامل اندروید مارشمالو ۶٫۰ با رابط‌کاربری MIUI 8 با یک باتری ۴۱۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت، از دیگر مشخصاتی است که برای این گوشی، انتظار می‌رود.

در کنار شیائومی ردمی نوت ۴، شرکت سازنده از شیائومی ردمی ۴ نیز رونمایی خواهد کرد؛ انتظار می‎رود شیائومی ردمی ۴ به یک صفحه‌نمایش ۵ اینچی فول اچ‌دی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل مجهز شده باشد. تراشه Helio P10 با هشت هسته پردازشی با فرکانس کاری ۱٫۸ گیگاهرتز، به این گوشی ارزان‌قیمت قدرت می‌دهد. با این‌حال، هم‌چنین شایعاتی مبنی بر عرضه شیائومی ردمی ۴ با تراشه هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۶۲۵ و چیپ گرافیکی آدرنو ۵۰۶ وجود دارد. انتظار می‌رود که همانند نسل قبلی، این مدل نیز در چندین نسخه به بازار عرضه شود و استفاده از چندین چیپ‌ست در نسخه‌های مختلف شیائومی ردمی ۴، کاملاً قابل پیش‌بینی است.

نسخه استاندارد این مدل همانند شیائومی ردمی نوت ۴ در ابتدا در دو نسخه در دسترس خواهد بود؛ مدل پایه با دو گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌داخلی به بازار عرضه می‌شود و مدل رده‌بالا نیز به سه گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. ابعاد فاش‌شده برای این گوشی، نشان می‌دهد که ضخامت شیائومی ردمی ۴ تنها ۸٫۹ میلی‌متر است. در کنار این موضوع، باید اشاره کرد که براساس تصاویر منتشرشده، شیائومی ردمی ۴ با حسگر اثرانگشت به بازار عرضه می‌شود و سیستم‌عامل اندروید مارشمالو ۶٫۰ با رابط‌کاربری MIUI شیائومی،  بر روی شیائویم ردمی ۴ نصب شده است. شیائومی ردمی ۴ با قیمت پایه ۱۰۵ دلار عرضه خواهد شد؛ هرچند در حال‌حاضر، صحت این شایعات مشخص نشده است و شرکت سازنده، احتمالاً شیائومی ردمی نوت ۴ را با قیمتی نزدیک به ۲۰۰ دلار عرضه نماید.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Fore-Xiaomi-teases-August-25th-event-to-unveil-Redmi-Note-4-and-Redmi-4_id84431″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
riofarina

x20 🙁 بدرد نمیخوره :negative: مدیاتک فقط باتری خور هست 🙁

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی