حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تولید شیائومی می‌ بند ۲ برای پاسخگویی به تقاضا دو برابر خواهد شد

نوشته

7 سال قبل | 2 دیدگاه | مطالب ترنجی

نزدیک به سه ماه از زمان عرضه شیائومی می بند ۲ به بازار می‌گذرد و تهیه این محصول، هم‌چنان با سختی‌هایی همراه است. شیائومی می بند ۲ در ابتدا، با قیمت ۱۴۹ یوآن (۲۳ دلار) عرضه شد اما به دلیل عدم تناسب میان تولید و تقاضا، قیمت این محصول به ۲۰۰ یوآن (۳۰ دلار) در برخی از خرده‌فروشی‌ها رسید و بعضی نیز، آن‌را با قیمت بالاتر عرضه می‌کنند. با این‌حال، به‌نظر می‌رسد که شرکت شیائومی برای پاسخگویی به تقاضا، تولید این دست‌بند مچی هوشمند را به دو برابر می‌رساند. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

Huami، شرکت سازنده ساعت‌مچی هوشمند شیائومی می بند، پیش‌تر اعلام کرده بود که تولید ساعت‌مچی هوشمند می‌ بند ۲ را به دو برابر می‌رساند. با این‌حال، Huang Wang، رئیس شرکت Huami و لی ژوئن، رئیس شیائومی، هم‌چنان مدعی هستند که افزایش تولید شیائومی می‌ بند ۲ برای پاسخگویی به تقاضای بالای این محصول، کافی نخواهد بود.

این پیش‌بینی، درست بوده است و تولید شیائومی می بند ۲ با وجود افزایش دو برابری، هنوز به مرحله‌ای نرسیده است که برای پاسخ‌گویی به تقاضای کاربران کافی باشد. این دست‌بند مچی هوشمند، هم‌چنین در بین گجت‌های پوشیدنی شیائومی، محبوبیت بسیاری دارد و نزدیک به ۳۷ میلیون نفر، علاقه‌مند به خرید آن هستند.

با این‌حال، همان‌طور که در ابتدای مطلب گفته شد،  Huang Wang، رئیس شرکت Huami در پاسخ به محبوبیت بالای این محصول، اعلام کرده است که تولید شیائومی می بند ۲ را به بیش از ۲ برابر در ماه آینده (ماه سپتامبر) افزایش می‌دهد. Huang Wang، اعلام کرد که این شرکت، تولید شیائومی می بند ۲ را همان‌طور که گفته شده بود به بیش از ۲ برابر افزایش داده است؛ با این‌حال، این میزان، پاسخگوی درخواست کاربران نبوده است.

شیائومی می‌بند ۲ به مشخصاتی نظیر صفحه‌‌نمایش لمسی OLED، قدم‌شمار، محاسبه تعداد ضربان قلب، اندازه‌گیری درجه حرارت بدن و … مجهز شده است و کاربران می‌توانند به آن‌ها از طریق پنل لمسی، دسترسی داشته باشند. جدا از قابلیت‌های بسیار مناسبی که در بالا به آن‌ها پرداخته شد، این محصول می‌تواند زمان را نیز نمایش دهد و به‌همین جهت، می‌بند ۲ یک دست‌بند مچی هوشمند با برچسب قیمتی مقرون‌به‌صرفه است.

علاوه‌بر دست‌بند مچی هوشمند شیائومی، این سازنده چینی برروی ساعت‌مچی هوشمند خود مشغول به کار است. در همین رابطه، در ترنجی خواندید که اطلاعات تازه منتشرشده، نشان می‌دهد ساعت‌مچی هوشمند شیائومی در ماه جاری میلادی معرفی خواهد شد اما قیمت نهایی آن، چندان ارزان نیست. به همین جهت، احتمالاً قیمت ساعت‌مچی هوشمند شیائومی از ۱۵۰ دلار بیش‌تر خواهد بود. با این‎حال، قیمت آن در مقایسه با بسیاری از محصولات دیگر، ارزان‌تر خواهد بود.

[su_button url=”http://www.gizmochina.com/2016/08/19/xiaomi-double-mi-band-2-production/” target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]gizmochina[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
riofarina

من خیلی وقته دنبال این محصول هستم، اصلا گیر نمیاد، یکی دو جا هم که هست متاسفانه ۱۵۰ میدن، در حالی که این محصول نباید بالاتر از ۸۰ تومن باشه، چون قیمت جهانیش ۲۲ دلار هستش.
این محصول هیچ رقیبی نداره

Mohammàd

همه جا با ۳۶ دلار داره فروش میره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی