حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تمرکز مایکروسافت بر جذب کاربران اندرویدی؛ مرحله دوم : Microsoft Apps

نوشته

8 سال قبل | 9 دیدگاه | ترنجی

مایکروسافت چندی پیش برنامه ای برای کاربران اندرویدی ارائه کرد که برنامه های روی تلفن شما را اسکن و جایگزین مشابه آن را روی ویندوز فون نشان می‌داد و با این حرکت سعی در متقاعد کردن این دسته از کاربران برای مهاجرت به اکوسیستم خود داشت. حال در مرحله جدیدی مایکروسافت سعی در جایگزین کردن سرویس های خود ( همانند چیزی که در تلفن های اندرویدی نوکیا پیش از این دیده ایم ) دارد. با ترنجی در ادامه مظلب همراه باشید.

Microsoft Apps به شما کمک می‌کند برنامه های مایکروسافت را پیدا و دانلود کنید. چیزی در حدود ۸۰ برنامه اندرویدی که هر کدام کاربرد خود را دارد و بهترین توصیف آنها چیزی نیست جز ” گوگل را بی‌خیال، از مایکروسافت استفاده کن! “.

شاید یکی از دلایلی که کاربران را به سوی این برنامه ها بکشد خواست آنها مبنی بر هماهنگی تلفن اندرویدی آنها با سرویس های مایکروسافتی خود و یا استفاده از برنامه هایی ساده و پرکاربرد باشد. با این حا در این برنامه می‌توانید لینک به همه سرویس ها بیابید. از لانچر مایکروسافت گرفته تا آفیس و اسمارت گلس.

Microsoft Apps به ظور کلی از دو بخش تشکیل شده، برنامه های محبوب و دسته بندی ها که با وارد شدن به هر برنامه خیلی ساده شما را به لینک دانلود مقصد در گوگل پلی می‌رساند. از سویی دیگر این حرکت مایکروسافت بسیار عجیب جلوه می‌کند. کاری که با سرچ یک کلمه می‌تواند انجام شود چه نیازی به یک برنامه مجزا دارد؟ این سوال بی پاسخیست که شاید شما خوانندگان بتوانید نظراتی در این باره داشته باشید. اگر به دانلود این برنامه علاقه مند هستید پس لینک زیر را از دست ندهید.

Microsoft-Apps-1 Microsoft-Apps-2 Microsoft-Apps-3

[su_button url=”https://play.google.com/store/apps/details?id=com.microsoft.appmanager&referrer=utm_source%3D42matters.com%26utm_medium%3DWidgetWeb” target=”blank” background=”#3ea075″ rel=”nofollow”]Microsoft Apps[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
KiarashManson

آیا روزی میرسه که مایکروسافت تسلیم بشه و دست از ویندوز موبایل بکشه و به اندروید زانو بزنه؟؟ زمان همه چیز رو تعیین و مشخص خواهد کرد.

a_041

اتفاقاً به نظرم این اندرویده که یه زمانی بازی رو به مایکروسافت و اپل میبازه . هر دو سیاستی رو در پیش گرفتن که میتونه این دو رو به قدرتهای اصلی بازار تبدیل میکنه . الان سیاست مایکروسافت تو قسمت تبلت ها جواب داده و رشدش از بقیه برند ها بیشتره . مطمئناً با ورود ویندوز ۱۰ موبایل هم و ورود تعداد زیاد برنامه ها به استور که الانم شاهدشیم اوضاع تغییر میکنه . بهترین سیاست مایکروسافت رو میشه در یکپارچه کردن تمامی محصولاتش دید ، چیزی که تو گوگل اصلاً نمیشه دید.

SONY 1946

تلاش بیهوده مایکروسافت :whistle:

pedram_01

تاحالا ویندوز فون نداشتم ولی یکی دو باری ک باهاش کار کردم دوسش نداشتم و ازش خوشم نیامد .

a_041

من خودم یه زمانی اندرویدی بودم ولی از هنگ هاش خسته شدمو گفتم یه مدت برم سمت ویندوز فون ببینم چجوریه . بعد از چند وقت دیگه کلاً اندروید و گذاشتم کنار . البته اونهایی که اهل کلش بازی کردن هستن بهتره همون اندروید رو استفاده کنن.

Mr pixel

منم ویندوز فون داشتم.چیز خوبی نبود.برنامه براش کم بود (اگه بگم اصلا نبود کم بیراه نگفتم)بعد هم که یه برنامه یا بازی پیدا میکردی باید دعا میکردی که بعد نصب اجرا بشه.کلا چیز بدرد نخوری بود.بعدا هم مشتری براش پیدا نکردم مونده رو دستم.حتی یه بار دادمش بچه یکی از فامیلا پسش آورد گفت بیا آشغاله بازی پیدا نمیشه براش.
امیدوارم فناش ناراحت نشن من تجربمو بدون دخل وتصرف گفتم.

mostafasaeedix

به عنوان کسی که هم اندروید خام و هم تقریبا با پوسته تمام شرکت ها و ios و ویندوزفون رو تجربه کرده میگم که ویندوزفون چیزی نداشت که منو جذبم کنه و یه گوشی ویندوزی دارم تو خونه که همینجور بی استفاده افتاده یه گوشه …!
بازی و برنامه های معروف براش عرضه نمیشه (جز بازی های گیم لافت).. کیفیت برنامه های خودشم که تو ios از ویندوزفون بیشتره 😐
واقعا بی تعصب میگم هیچ دلیلی نداره من برم سمت ویندوز … 😥

Mojtaba.M

مزیت ویندوز توی تبلت هست. من جای ماکروسافت بودم بیشتر روی تبلت مانور میدادم تا گوشی. روزی میرسه که دوران پی سی تموم میشه و تبلت ها جاشو میگیرن (البته هنوز زوده) ماکروسافت باید کاری کنه که فایل های exe روی تبلت اجرا بشه و برنامه های کامپیوتر بیان روی تبلت اون موقع میشه گفت ویندوز سلطان بازار تبلت میشه. حقیقا این ویندوز فون خیلی برای گوشی جالب نیست. هیچ جاذبه ای نداره بدردی هم نمیخوره.

Chaarshir_ahwaz

اگه اوپن سورس بشی و مجانی ۱۰۰% موفق میشی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....