حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تماشا کنید: ۳ ویدیوی آنباکسینگ از گلکسی نوت ۷

نوشته

7 سال قبل | 25 دیدگاه | مطالب ترنجی

پس از معرفی رسمی گلکسی نوت ۷ و خواندن و تماشای مقالات و ویدیوهای مختلف درباره آن، بد نیست نگاهی داشته باشیم به جعبه گشایی این دستگاه که اصطلاحا به آن آنباکسینگ هم گفته می شود. در این پست ۳ ویدیو آنباکسینگ از گلکسی نوت ۷ را یک جا برای شما آماده کرده ایم تا با هم ببینیم، در ادامه با ترنجی همراه باشید.

جعبه گشایی از گجت های جدید معمولا کار جالب و هیجان انگیزی است، اینکه جز اولین افرادی هستید که آن را دیده و تست می کند نیز حس مخصوص به خود را دارد. علاوه بر این حس های زیبا برای فرد آنباکس کننده (!) اطلاعات مفیدی درباره آنچه که همراه با دستگاه به فروش می رسد نیز به دست دیگر کاربران می رسد.

در سال های اخیر علاوه بر اینکه کاربران دست به آنباکس دستگاه های جدید می زنند، اپراتورهای مختلف که این دستگاه ها را می فروشند نیز اقدام به تهیه چنین ویدیوهایی می کنند و تلاش خود را دارند تا با ارایه یک ویدیو متفاوت بر سر زبان ها باشند و بدین طریق کاربر جدید کسب کنند.

در ادامه ۳ ویدیو از جعبه گشایی گلکسی نوت ۷ را خواهیم دید که دو عدد از آن ها مربوط به اپراتور های T-Mobile و Verizon است و سومی آن مربوط به یک کاربر بوده که در دوبی گلکسی نوت ۷ خود را تهیه کرده است و آن را آنباکس می کند. از نظر قیمتی باید بگوییم گلکسی نوت ۷ در دوبی به قیمت ۲۹۹۹ درهم به فروش می رسد و یک عدد مموری کارت ۱۲۸ گیگابایتی به عنوان هدیه همراه آن اهدا می شود.

بسیار خوب، اجازه بدهید این ویدیوها را باهم ببینیم:

[aparat]http://www.aparat.com/v/xDIvV[/aparat]

[aparat]http://www.aparat.com/v/ou597[/aparat]

[aparat]http://www.aparat.com/v/LC56P[/aparat]

درباره محتویات جعبه گلکسی نوت ۷ باید گفت طبق معمول، شارژر سریع سامسونگ، هندزفری و دفترچه و سوزن سیم کارت قرار دارد. سامسونگ در جعبه گلکسی اس ۷ یک عدد مبدل OTG همراه با دستگاه به شما ارایه می کرد تا راحت تر بتوانید از اسمارت سوییچ استفاده کنید، این مبدل حالا اینجا هم هست و علاوه بر آن یک مبدل بسیار کوچک و خوب USB Type C به micro USB نیز به رایگان همراه دستگاه است تا بتوانید از دیگر ابزارهای جانبی سامسونگ و دیگر شرکت که هنوز با پورت USB Type C همگام نشده اند، استفاده کنید.

نظر شما درباره گلکسی نوت ۷، بسته بندی و لوازم جانبی همراه آن چیست؟

[su_button url=”http://www.gsmarena.com/galaxy_note7_already_available_in_dubai_proud_owner_does_an_unboxing-blog-19755.php”]gsmarena[/su_button]

[su_button url=”http://www.sammobile.com/2016/08/03/verizon-wireless-unboxes-the-galaxy-note-7-in-the-most-entertaining-way-possible/”]sammobile[/su_button]

[su_button url=”http://www.sammobile.com/2016/08/04/galaxy-note-7-unboxing-video-from-t-mobile-features-waterslides-and-lots-of-water/”]sammobile[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
25 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حسین

عالی بود . تو دبی ۲۴ ساعته وارد شده با گارانتی بعد تو ایران خدا می دونه کی با گارانتیش وارد بشه !!

راستی این هم جالب نوشتینا : یک مبدل تبدیل کننده :whistle:

JAGUAR

احتمالا تا ۲ هفته آینده میاد ایران البته با قیمت نجومی ۴ میلیون خورده ای مثل اس ۷ اج

Mosayeb_s

با توجه به طرح ریجستری خریدش بدون ورود رسمی به ایران یکم ریسک هست هرچند اگر بشکل قانونی یعنی از طریق گمرک وارد بشه مشکلی براش پیش نمیاد اما هزینه گمرک و مالیاتی که میگیرن اجازه این اتفاق رو نمیده
پیشنهادم به خریدارانش اینه که چند ماهی صبر کنند تا بشکل رسمی وارد ایران بشه

Kamix 1353

آنباکسینگ تی موبایل عالی بود :yahoo:

JAGUAR

عالی بود :yahoo:
حق داره خب به این زودی نوت ۷ اومده دستش بایدم اینجوری خر کیف بشه

rezzaz

سلام.
فکر کنم جناب رضا رضایی مسئول رسیدگی به کامنت ها هستن درسته؟
قبول دارم این روز ها سرتون خیلی شلوغه و درگیر هزار جور کار هستید و حجم کامنت ها انقدر بالاست که بالاخره ناخواسته از زیر دستتون در میره چندتایی.
یکی از کاربران این سایت یک سوالی پرسید راجع به صفحه نمایش hdr سامسونگ و جناب mosayeb انچنان برخورد تندی با ایشون داشتند که من واقعا ناراحت شدم.
دوستانه بهش گفتم جناب مثل آدم حرف بزن ایشون فقط سوال پرسید.شاید قانع نشده با حرف هایی که شما زدید که برداشت همون برخورد تند رو با من تکرار کرد.
بعد برداشته میگه من تورو چیزمم حساب نمیکنم.اگه منم میخواستم مثل ایشون جوابشون رو بدم میشدم یکی مثل اون بعد دیگه فرقی بین منو اون وجود نداشت واسه همین خواستم اینجوری اطلاع رسانی کنم.ایمیلی هم ندارم که بتونم اونجا درمیون بزارم باهاتون مطلب رو
واقعا جای سایت رده بالایی مثل ترنجی جای اینجور آدم هاست؟ممنون میشم رسیدگی کنید.

پویا رحمانی

سلام رضا عزیز؛ مسئول رسیدگی مستقیم به کامنت‌ها نیستم و همه نویسنده‌ها این کارو انجام میدن. خیلی ممنونم که فرمودید حتما رسیدگی میشه. ایمیلمو هم تقدیم می‌کنم، اگر خودتون یا سایر دوستان امری داشتن یا افتخار دادین در ارتباط باشیم، خوشحال می‌شم. :rose:
info@rrezaei.com

Blue Tech

من منتظر این ویدیو تبلیغاتیاییم که سامسونگ میسازه و توش هم Inboxing هم Unboxing انجام میده :heart:

SAMSUNG _ The Best Brand

ویدیو تبلیغاتی از جنس سامی ی صفایه دیگه ای داره :heart: :heart:

امیرشایان

از وقتی به دنیا اومدم برنامه ریزیم واسه تابستون یه چیز تو مایه های انباکسینگ t-mobile بود اما هیچ وقت بش نرسیدم :))
خیلی جالب و جذاب بود
و باز هم رنگ مشکی خیلی خود نمایی میکرد 🙂 🙂

Darkgroom

آخر فیلم T-mobile میگه با قلم میشه روی صفحه ای که کمی خیس باشه نوشت، بعد آب میپاشه روش میکنه البته نه انقد خیس …. ولی چندتا از کاربرای سامسونگ همین سایت کامنت گذاشته بودن که با قلم میشه زیر آب نوشت
کدوم درسته ؟

JAGUAR

قبلا وقتی صفحه نمایش گوش های ضد آب خیس بود و روش قطره های آب بود تاچ کار نمیکرد درست اما از اسنپدراگون ۸۱۰ به بعد این درایور اضافه شد که تاچ هنگام خیس بودن هم کار کنه.
حالا سامسونگ اومده دیجیتایزر رو هم برای نوشتن رو صفحه نمایش خیس ارتقا داده تا قلم رو صفحه خیس هم کار کنه.
نه داخل خود آب بعید میدونم بشه نوشت

Darkgroom

درسته ، من هم بعید میدونم زیر آب یا خیسی بیش از حد قابل استفاده باشه
و اگه اشتباه نکنم اولین بار z5 بود که عملکردش هنگام خیس بودن صفحه نمایش بهبود چشمگیری داشت (که ویدیوشم خوده ترنجی رفت)، چون قبل اش نمیشد با صفحه ای که حتی چند قطره آب روش ه کار کرد (حداقل Z2 خودم که نمیشد)

ali gheysari

جگوار عزیز آخر معرفقی که گوشی ها در اختیار خبرنگارا و حضار قرار گرفت یکی نوت ۷ و گذاشت زیر آب و با قلم زیر اب روش نوشت

the matrix

من یک ویدئو دیدم در حالیکه صفحه نمایش خیس خیس بود! خیلی راحت قلم رو در آورد و چند خط نوشت. صحبت جگوارم کاملا درسته. در هر صورت به جزئیات در نوت ۷ همان طور که دوستان گفتن بسیار توجه شده ، در این بین حتی قابلیت مهمی مثل تغییر رزولوشن ازش به هیچ عنوان صحبت نشد.
خیلی جالبه بعضی ها می خوان وانمود کنند که فرقی با نوت ۵ هم نداره ، و بعضی از طرفداران معلوم الحال پا رو فراتر نهاده و حتی گفتند پسرفت هم داشته!!!!!!!!! آدم فقط میتونه برای این گونه افراد احساس ترحم داشته باشه!

phenomenal30

اره درسته منم چند تا ویدیو دیدم راحت زیر اب با قلم مینوشت اصلا مشکلی نداره خیلی روون و بی نقص ! خیلی گوشی کاملیه اصلا نمیشه ازش گذشت مخصوصا کسی مثل من که در حال حاضر گوشی خاصی ندارم حتما میخوام بخرمش البته خدا کنه بی انصاف نباشن و قیمت درست بدن.

SAMSUNG _ The Best Brand

جفت قلم و خوده دستگاه از استاندارد ip68 پشتیبانی میکنن با این حال سامسونگ تو تبلیغاتش حالت عادی و بیشتر استفاده شده رو انتخاب میکنه و نشون میده وقتی صفحه خیس خیس از آب هست میشه از قلم و دستگاه استفاده کرد.

Darkgroom

همونطور که میدونید استاندارد Ip68 تصمین کننده مقاومت گوشیه نه قابلیت استفاده از گوشی در اون شرایط
یعنی تضمین میکنه که تو گوشی آب نره و بعد از بیرون اومدن از آب به مشکلی برنخوره و نه اینکه زیر آب بدرستی کار کنه

milad.tech

آنباکسینگ تی موبایل عالی بود واقعا خودش یه کلیپ فان بود
خیلی کیف کردم

Mosayeb_s

با قلم گلکسی نوت ۷ میشه زیر اب هم گوشی رو کنترل کرد

As mentioned in the previous chapter, the new S Pen works underwater (Samsung had a cool demo). Even if you never want to take notes while diving, at least you can always control the phone underwater as you can’t use the touchscreen very well when it’s wet.

متن از gsmarena

مبارک خریدارانش
نوت ۷ یکی از تنها موبایل هایی هس که به کوچکترین جزییاتشم توجه شده و هرویژگی که داره سعی شده به بهترین نحو اعمال بشه
واقعا خیلی به خریدش وسوسه شدم اما کو پول

Darkgroom

پس نتیجه میگیریم که تو آنباکسینگ T-mobile حرف طرف درست نبوده
اما تو همین متن چندتا نکته هست
۱ – gsmarena این قابلیت رو با توجه به ویدیویی که سامسونگ منتشر کرده تأیید کرده (Samsung had a cool demo)
۲- گفته شما حتی میتونی باهاش بری غواصی در حالی که گواهینامه Ip68 خیلی صریح نوشته شما میتونی تو عمق ۱٫۵ متری به مدت۳۰۰ دقیقه از گوشی استفاده کنین یعنی اگه عمق بشه ۲ متر و فشار آب زیاد شه برای گوشی مشکل پیش میاد

Kamix 1353

یه ضرب المثل هست میگه پول دوتا چیز جور میشه:یکی ازدواج یکی خرید خونه 🙂
خودت یه جوری ربطش بده به خریده گوشی 🙂

Kamix 1353

این رو برای شما نوشتم mosayeb

Mosayeb_s

فدات خدا کنه جور بشه داداش

Salvatore

:mail: :mail: :mail:
کامی جوون حرفای جدید میزنی چند روزه :whistle:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)