حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تماشا کنید: ویدئوی رسمی معرفی چهار حالت عکاسی در دوربین اچ‌تی‌سی U Ultra

اچ‌تی‌سی به‌تازگی چند ویدئوی تبلیغاتی مرتبط با آخرین محصولات معرفی شده‌ی خود، یعنی اچ‌تی‌سی U Play و U Ultra، منتشر کرده است. در یکی از این ویدئوها چهار حالت مختلف موجود در نرم‌افزار دوربین U Ultra معرفی شده‌اند؛ برای جزئیات بیشتر و تماشای این ویدئو در ادامه با ترنجی همراه باشید…

حالت Photo برای عکس‌برداری روزمره و ناگهانی تنظیم شده است؛ اما در حالت Zoe هم‌زمان با یک عکس، یک ویدئوی سه ثانیه‌ای با کیفیت اچ‌دی نیز ضبط می‌شود که این حالت را برای ثبت لحظات کوتاه و مهیج مناسب می‌کند. حالت پانوراما (Panorama) هم مثل همیشه برای ثبت تصاویر عریض پانوراما کاربرد دارد و در نهایت نیز اگر شما یک کاربر تقریباً حرفه‌ای در زمینه‌ی عکاسی هستید حالت Pro نیز برای شما در نظر گرفته شده تا بتوانید تنظیمات دوربین گوشی خود را به‌صورت دستی انجام دهید.

دوربین اصلی اچ‌تی‌سی U Ultra یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با دهانه لنز f/1.8 است که امکان عکاسی بهتر در شرایط نوری نامناسب را برای کاربران فراهم می‌کند. این دوربین به تثبیت‌کننده‌ی نوری تصاویر مجهز بوده و همچنین می‌توانید به‌وسیله‌ی آن عکس‌های کاملاً خام و بدون فیلتر با فرمت RAW نیز به ثبت برسانید؛ دیگر ویژگی این دوربین اضافه شدن PDAF به آن است که قابلیت فوکوس سریع‌تر بر روی سوژه را نیز برای شما فراهم می‌کند. درنهایت باید به دوربین جلوی دستگاه نیز اشاره‌ای داشته باشیم که یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی بوده و مطمئناً شیفتگان سلفی گرفتن از عکاسی با آن بسیار لذت خواهند برد.

هردوی این محصولات یعنی اچ‌تی‌سی U Play و U Ultra با یک طراحی ویژه که این شرکت تایوانی آن را طراحی مایع نامیده است، تولید شده‌اند. پنل پشتی هردوی آن‌ها از یک شیشه‌ی درخشان که ظاهری مایع مانند دارد، ساخته شده است و در نتیجه ظاهری کاملاً متمایز را در این محصولات فراهم آورده و همان‌طور که در تصویر بالا می‌بینید، باید اعتراف کنیم که بازتاب نور شیشه‌ی پشتی این دستگاه‌ها شبیه به هیچ گوشی دیگری نیست.

اکنون می‌توانید ویدئوی مربوط به دوربین اچ‌تی‌سی U Ultra را به تماشا بنشینید.

[aparat id=”giRWv”]

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Official-video-recaps-the-four-camera-modes-on-the-HTC-U-Ultra_id91689″]phonearena[/button]

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش