حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تماشا کنید: ویدئوی جعبه گشایی OnePlus 3T در هواپیمای جت

ویدئوهای جعبه گشایی همیشه هیجان‌انگیز هستند به‌ویژه اگر مدت زمان زیادی برای عرضه‌ی یک محصول منتظر مانده باشید. اما معمولاً تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند در بازار، ضبط یک ویدئوی جعبه گشایی برای محصول جدید خود را فکر عاقلانه‌ای نمی‌دانند مگر اینکه در هواپیمای جت فیلم‌برداری شده باشد!

در ادامه برای تماشای این ویدئو با ترنجی همراه باشید…

بله شرکت وان پلاس که به‌تازگی پرچم‌دار جدید خود OnePlus 3T را به بازار عرضه کرده، حالا با یک ایده‌ی بسیار عجیب در یک پایگاه نظامی کشور چک و با به پرواز درآوردن یک جت جنگی، این محصول جدید خود را درون این هواپیما جعبه گشایی کرده است.

ویدئوی جعبه گشایی OnePlus 3T درون اتاقک خلبان این هواپیمای در حال پرواز ضبط شده و همان‌طور که در ادامه خواهید دید، کار آسانی نبوده است. در این ویدئوی ۲ دقیقه‌ای به برخی از ویژگی‌های کلیدی پرچم‌دار جدید وان پلاس از جمله بدنه‌ی تمام آلومینیومی با درجه فضایی و تکنولوژی شارژ سریع موسوم به Dash Charge نیز اشاره می‌شود.

پردازنده اسنپدراگون ۸۲۱ و رم ۶ گیگابایتی این محصول نیز از دیگر ویژگی‌هایی هستند که در این ویدئو برجسته می‌شوند؛ درنهایت نیز خلبان با ثبت یک عکس سلفی به‌وسیله دوربین جلویی ۱۶ مگاپیکسلی OnePlus 3T اشاره‌ای نیز به این ویژگی دارد.

پرچم‌دار جدید وان پلاس هم‌اکنون در آمریکا عرضه شده و نسخه‌ای که از ۶ گیگابایت حافظه رم در کنار ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد، با قیمت ۴۳۰ دلار به فروش می‌رسد؛ اما نسخه‌ی دیگر این محصول با ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی ۴۸۰ دلار قیمت دارد. OnePlus 3T احتمالاً از همین امروز یعنی ۲۸ نوامبر در اروپا نیز عرضه خواهد شد و حالا می‌توانید به تماشای این جعبه گشایی ویژه بنشینید.

[aparat id=”0lprY”]

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/OnePlus-3T-gets-unboxing-video-on-a-fighter-jet_id88328″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mohammad-b2

جالب بود…
اما ضعف اصلی شرکت های چینی در ایران نبود نمایندگی با قیمت معقول و عادلانه است…
با قیمتا ی نامعقول وارد ایران میشن یا اصلا وارد نمیشن…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش