حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تماشا کنید: جدیدترین ویدئوی منتشر شده از بلک‌بری Venice

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

از زمانی که تصاویر بیشتری از محصول جدید شرکت بلک‌بری، یعنی Blackberry Venice، منتشر شده بود، توجه همگی به سیستم‌ عامل این دستگاه متمرکز شد. گفته شده بود که گوگل و بلک‌بری با همکاری هم، بر روی امنیت سیستم عامل اندروید کار می‌کنند؛ پس شاید این موضوع که ‌Blackberry Venice از این ربات سبز به عنوان سیستم عامل استفاده کند، دور از انتظار نباشد. امروز ویدئویی از محصول نام برده، منتشر شده است که ویژگی‌های جالبی از این دستگاه را به صورت واقعی، به دید شما خواهد رساند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اول از همه، چیزی که توجه شما را در طراحی این محصول جذب خواهد کرد، لبه‌های با کیفیت و البته صفحه‌نمایش خمیده این دستگاه خواهد بود. همانند گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج، انتظار می‌رود این لبه‌های بوجود آمده کابردهای مناسبی برای کاربر ایجاد کند و صرفا، یک زیبایی در طراحی نباشد.

مورد بعدی کیبورد جداگانه این محصول است که گویا صفحه‌نمایش، بر روی این کیبورد سوار شده است! شما می‌توانید به سادگی به این کیبورد که پشت صفحه‌نمایش جای گرفته است دسترسی پیدا کنید. همچنین این محصول با قابلیت “double tap to wake” عرضه خواهد شد که با این ویژگی به صورت کامل آشنایی دارید؛ با این قابلیت شما می‌توانید با دو ضربه بر روی صفحه نمایش، این دستگاه را به حالت آماده باش، وارد کنید.

سرویس‌ها و خدمات گوگل و بلک‌بری، هر دو در این دستگاه وجود دارد و شما با یک پشتیبانی عالی طرف هستید. مورد بسیار خوب بعدی، وجود درگاه حافظه MicroSD در این دستگاه می‌باشد که وجود آن، تبدیل به دغدغه بسیاری از خریداران دستگاه‌های هوشمند امروزی شده است.

تا کنون هیچ اطلاعاتی از زمان معرفی این دستگاه منتشر نشده است؛ بر اساس یکسری حدس و گمان، انتظار می‌رود در ماه نوامبر سال جاری، این دستگاه در دسترس تمامی اپراتورهای بزرگ آمریکا، برای فروش، قرار گیرد. با این حال، بد نیست بلک‌بری این محصول با کیفیت و دوست‌داشتنی را تا کریسمس امسال معرفی کند!

می‌توانید این ویدئو را در ادامه تماشا کنید؛

[aparat]http://www.aparat.com/v/Jrwdf[/aparat]

نظر شما در رابطه با این محصول چیست؟ “فرض کنید” امسال با یک محصول بلک‌بری در سری نکسوس روبرو بودیم؛ آن وقت ارزش خرید یک محصول نکسوسی تا چه اندازه افزایش میافت؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Check-out-the-BlackBerry-Venice-starring-in-a-new-video_id73870″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
اميد

کاش یه جورى میساختتش که هم با اندروید کار مى کرد هم با بلکبرى او اس.
کار کردن با بلکبرى او اس خیلى لذت داره. از آى او اس هم خوشمزه تره، یه کم

Different_boy

خیلی خوبه.اگر بیاد ایران با قیمت معقول حتما خریدارشم.فقط بخاطر ترکیب بسیار زیبا و خلاقانه کیبورد و صفحه لمسی خم!!!
خیلی تکمیله ی جورایی.صفحه بزرگ.برند عالی.او اس خالص و بسیار عالی اندروید.اپدیت های به روز.اگر گوگل کم لطفی نکنه به این مدل!!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....