حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تماشا کنید: آنباکسینگ گوگل پیکسل (Google Pixel)

نوشته

7 سال قبل | 3 دیدگاه | تماشا کنید، حتما بخوانید، گوگل

امشب گوگل ورود جدی تر خود را به صورت سخت افزاری در زمینه موبایل رونمایی کرد. پیکسل و پیکسل ایکس ال ساخته شده توسط گوگل برای ارایه هر چه بهتر نرم افزار خود است. سخت افزار و نرم افزار هر دو با هم در این دستگاه قرار است بدرخشند و گوگل را وارد فاز جدیدتری از رقابت مستقیم با اپل کند. در ادامه با هم ویدیو جعبه گشایی این دو دستگاه را به روشی متفاوت خواهیم دید با ترنجی همراه باشید.

پیکسل و پیکسل ایکس ال در زمینه های مختلفی چون دوربین، طراحی و البته نرم افزار می تواند سرآمد دیگر دستگاه های بازار باشد. دوربین آن بیشترین امتیاز را از DXOmark را دریافت می کند، طراحی با کیفیت ترین ارایه گوگل در ادامه سری ری-برند شده نکسوس (به پیکسل) است و البته در زمینه نرم افزاری اندروید ۷.۱ به همراه دستیار گوگل است که گوگل را مجاب به قیمت بالای ۶۰۰ دلار کرده است!

پیکسل و پیکسل ایکس ال در ایالات متحده امریکا به صورت تحت اپراتور فقط با همکاری ورایزن ارایه می شود و این اپراتور برای بهتر عنوان کردن این موضوع را خلاقانه ای را پیش گرفته است، تهیه و پخش یک ویدیو جعبه گشایی جذاب از این دو دستگاه. در ادامه شما را به تماشای این ویدیو دعوت می کنیم:

[aparat id=”FHN4P”]

نظر شما درباره پیکسل و پیکسل ایکس ال چیست؟ کدام قابلیت آن بیشتر برای شما جذاب است؟ به نظر شما در مقابل دیگر رقبای اندرویدی چقدر شانس دارد؟

[button type=”link” link=”#”]youTube[/button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پیمان

مشکیش ۳>
خوشمان امد

کاربر قدیمی

ت.ر.ن.ج.ی خاهش میکنم ازت اگر امکانش هست لینک دانلود ویدیوهاتو بزار. باور کن اینجوری برای خیلی ها مثل من دیدن ویدیوهاتون سخته

علی

چقد شبیه محمد انصاری مدافع پرسپولیسه! D: شما که لینک دانلود میخوای، اول یه ثانیه فیلم رو پلی کن بلافاصله آرم آپارات میاد گوشه تصویر، بزن روش میره لینک دانلود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)