حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تلگرام امکان تازه‌ای برای بازی کردن در هنگام چت را معرفی کرد

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | Android، iOS، معرفی برنامه

تلگرام که این روزها نقش پررنگی در زندگی روزمره ما ایرانی‌ها بازی می‌کند در به‌روزرسانی که امروز عرضه کرده قابلیت جدیدی را برای دوست داران بازی به این پیام‌رسان افزوده است و حالا می‌توانید واقعاً در حین چت کردن بازی کنید. این ویژگی تازه از طریق روبات‌های تلگرام توسعه داده‌شده و شما می‌توانید به‌وسیله این سیستم جدید از بازی‌های دارای گرافیک و صدا لذت ببرید. برای جزئیات بیشتر در ادامه با ترنجی همراه باشید.

برای شروع می‌توانید از ۳۰ بازی جدید که تلگرام برای کاربرانش تدارک دیده بهره ببرید اما مطمئناً در چند ماه آینده این رقم به بیش صدها بازی خواهد رسید و به نظر من بازی‌سازان خلاق ایرانی هم در این میان عقب نخواهند ماند. برای شروع بازی باید به‌طور مستقیم با ربات مخصوص ارتباط برقرار کنید و این ربات را به‌راحتی می‌توانید با تایپ کردن “@gamee” در هر گروهی پیداکرده و با انتخاب بازی موردنظر شروع به بازی کردن با دوستان خود کنید.

مطمئناً امکان بازی کردن انفرادی هم وجود دارد اما اگر احساس کردید در یکی از این بازی‌ها بهتر از دیگران هستید می‌توانید دوستان خود را به چالش بکشید. تلگرام اعلام کرده که این پلتفرم گیمینگ بیشترین امتیازاتی که در هر گروه به دست می‌آید را ذخیره می‌کند و شما می‌توانید عملکرد دوستان خود را باهم مقایسه کنید؛ به‌علاوه می‌توانید تلگرام را تنظیم کنید تا هر موقع یک نفر در امتیازات پیشتاز شد به شما اطلاع دهد.

برای افرادی که دوست دارند بدانند چگونه می‌توان برای این سیستم جدید بازی تولید کرد هم باید بگوییم که با رابط کاربری برنامه‌نویسی یا همان API تازه‌ای که تلگرام به این منظور ارائه کرده در کمتر از چند ساعت می‌توانید یک بازی جدید تولید کنید؛ مشخص است که برای تولید بازی‌هایی با گرافیک و پیچیدگی بیشتر به زمان بیشتری نیاز است. در ضمن به‌منظور بهره بردن از این بازی‌ها باید از آیفون ۴ به بعد و نسخه اندروید ۴٫۴ یا جدیدتر استفاده کنید و خب طبیعتاً باید پیش از همه‌ی این‌ها تلگرام خود را به نسخه ۳٫۱۳ یا جدیدتر به‌روزرسانی کنید.

[button type=”link” link=”http://www.phonearena.com/news/Telegram-launches-bot-powered-Gaming-Platform-so-you-can-play-inside-your-chats_id86096″ size=”btn-medium”]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رضا

این عالیههههههه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش