حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تلفن هوشمند الجی V20 در سه رنگ مختلف راهی بازار خواهد شد

نوشته

7 سال قبل | 3 دیدگاه | مطالب ترنجی

الجی درطی هفته‌های اخیر، هیجان زیادی را با تلفن هوشمند جدیدش یعنی V20 برای هوادارانش ایجاد کرده است. حدود چند روز است که تصاویر و اطلاعات زیادی از این محصول به بیرون درز کرده که ما را با این تلفن هوشمند جذاب، بیشتر آشنا می‌کند. حال یک منبع کره‌ای به صورت اتفاقی، رنگ‌های جدید الجی V20 را اعلام کرده است. برای جزئیات بیشتر در ادامه با ترنجی همراه شوید.

همانطور که گفتیم، این اطلاعات از یک منبع ثبت عناوین تجاری در کره جنوبی منتشر شده است و نشان می‌دهد که الجی V20 در سه رنگ به ظاهر جدید روانه بازار خواهد شد. Urban Grey، Sweet Silver و Romantic Pink، نام رنگ‌های جدید الجی V20 هستند که درعین جالب بودن نام‌ها، می‌توان هر رنگ را به صورت کلی حدس زد. Romantic Pink مسلما مربوط به رنگ صورتی است که البته شاید به صورت پر رنگ و شاید به صورت کمرنگ باشد. Sweet Silver هم مربوط به همان رنگ‌ نقره‌ای است که پیش از این در رندرها مشاهده کرده‌ایم. درنهایت Urban Grey، به رنگ خاکستری و مشکی این تلفن هوشمند اشاره دارد. درحقیقت، برای تلفن هوشمند الجی V20 رنگ تازه‌ای استفاده نشده است و الجی بیشتر با کلمات بازی کرده است! الجی V20 در تاریخ ۱۶ شهریور توسط الجی رونمایی خواهد شد.

نظر شما چیست؟ شما درباره الجی V20 چه فکر می‌کنید؟

[su_button url=”http://www.gsmarena.com/lg_v20_to_come_in_three_colors_shows_trademark_filing-news-20306.php” target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]GSMArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
riofarina

نبود سه روز B-)

Ramin 8890 gamer

خخخ اسم رنگاش جالبه 🙂
به هر حال چه صورتی چه قهوه ای ما منتظرشیم و میدونیم که گوشی شاهکاری از آب در میاد…
منتظرتیم سلطان B-)

AliGH002

عاشقشم :yahoo:
به شدت
حس میکنم گوشی بی نقصی میشه B-)
دوستداران الجی بکوبن رو این علامت لایک :yahoo: B-) :heart:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs