حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تعدادی از دستگاه های سامسونگ بروزرسانی امنیتی ماهانه دریافت خواهند کرد

نوشته

8 سال قبل | 6 دیدگاه | ترنجی

مدتی پیش هنگامی که باگ معروف Stagefright منتشر شد و باعث ترس کاربران شد اکثر تولید کنندگان اندرویدی قول بروزرسانی های ماهانه را به کاربران دادند و در این میان سامسونگ تنها تولید کننده ای بود که قول داد و هم اکنون یک بلاگ رسمی برای انتشار بروزرسانی های امنیتی برای کاربران ایجاد کرد. در ادامه با ما همراه باشید.

وبسایت سامسونگ را می‌توانید در اینجا مشاهده کنید security.samsungmobile.com. این وبسایت لیستی از مشکلات امنیتی را به همراه اطلاعاتی در مورد بروز رسانی های امنیتی و هشدار های امنیتی سامسونگ نگه داری می کند. بروزرسانی های ماهانه ی سامسونگ که از این طریق منتشر می‌شوند شامل بروزرسانی مشکلات امنیتی عمومی اندروید که توسط گوگل منتشر شده اند و همچنین بروزرسانی اختصاصی دستگاه های سامسونگ می شوند.

جالب به نظر می رسد اما نکته ای در این باره وجود دارد. این بروزرسانی های ماهانه فقط به پرچمداران ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ سامسونگ محدود می شوند که لیست آن ها شامل سری Galaxy S (مدل های S5,S6,S6 edge, S6 edge plus) , سری Galaxy Note  (از Galaxy Note 4 به بعد) و سری Galaxy Tab می‌شود. با درنظر گرفتن تعداد زیاد دستگاه هایی که سامسونگ سالانه معرفی می‌کند و بزرگی و عظمت تاچ ویز اینکه تعداد زیادی از محصولات را در این لیست مشاهده نمی کنیم چندان جای تعجب ندارد. بنابرین اگر به دنبال بروز رسانی های امنیتی ماهانه هستید باید فقط از پرچمداران سامسونگ استفاده کنید. سامسونگ همچنین یک سیستم برای گزارش آسیب پذیری های امنیتی ایجاد کرده است که می توانید آن را در اینجا مشاهده کنید.

با همه ی این موضوعات, چیزی که سامسونگ درمورد آن صحبت کرده و انجام داده است قدمی رو به جلو برای کم کردن نگرانی های موجود درمورد مشکلات امنیتی است که در هرصورت از هیچ بهتر است. بنابرین امیدواریم سامسونگ بروزرسانی هایی که قول آن ها را داده است منتشر کند و در آینده نیز شاهد اضافه شدن دستگاه های جدید به این لیست باشیم.

[su_button url=”http://www.xda-developers.com/samsung-lists-devices-to-receive-monthly-security-updates/” target=”blank” background=”#159f84″]xda-developers[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sina.o

منم دیروز ۸۹ مگ آپدیت گرفتم.
Galaxy s6 – G920F

S.M

بعد از اون ابدیت وضعیت رم هم بهتر شده. قبلا وقتی برنامه ها بسته بود حدود ۶۰ درصد رم پر بود الان شده حدود ۵۳ درصد.
:yahoo:

mohammad lotfi

من هم امروز برام یه آپدیت اومد..۹۰ مگ

Ari khan

خیلی عالیه فقط امیدوارم این برنامه رو واسه دستگاه بیشتری از سری گلکسی ارایه کنه!!!!
ولی واسه من هنوز هیچ بروزرسانی امنیتی نیومده 🙁

Salvatore

واسه اج پلاس منم امروز اومد ۱۴۴ مگ

iamalij

من هم برا نوت ۵ هم برا اس ۶ اومد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....