حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویری از پنل خمیده شیائومی می نوت ۲ منتشر شد

نوشته

7 سال قبل | 3 دیدگاه | مطالب ترنجی

می نوت ۲ به‌عنوان یکی از گوشی‌های پرچم‌دار آینده شیائومی، در حال ساخت است و شایعات زیادی، تاکنون از آن منتشر شده است. بنابر شایعات مختلف، شیائومی می نوت ۲ در چندین مدل مختلف عرضه خواهد شد و یکی از این مدل‌ها با صفحه‌نمایش لبه منحنی دوگانه، معرفی خواهد شد. تصویر تازه منتشرشده از پنل خمیده شیائومی می نوت ۲، عرضه پرچم‌دار آینده شیائومی را با یک صفحه‎نمایش خمیده تایید می‌‎کند. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با ترنجی، همراه باشید.

در نگاه اول به تصویر بالا، به‌‌نظر می‌رسد که شیائومی می نوت ۲ به فبلت پرچم‌دار گلکسی نوت ۷ سامسونگ شباهت بسیاری دارد. لوگوی “می” در سمت چپ بالای صفحه نمایش، به چشم می‌خورد. علاوه‌بر این، در تصویر تازه منتشر شده، مشاهده می‌شود که شیائومی می نوت ۲ به یک صفحه‌نمایش لبه منحنی دوگانه مجهز شده است.

همان‌طور که در شایعات مختلف به آن اشاره شد، شیائومی می نوت ۲ با یک دکمه Home عرضه خواهد شد که حسگر اثرانگشت در زیر این دکمه جای گرفته است. این موضوع در تصویر تازه منتشرشده از پنل خمیده گوشی پرچم‌دار جدید شیائومی، قابل مشاهده است.

20160811_101511_930

پیش‌تر در ترنجی، خواندید که شیائومی می نوت ۲ در چهار مدل مختلف به بازار عرضه خواهد شد. مدل پایه شیائومی می نوت ۲ به یک صفحه‌نمایش ۵٫۷ اینچی فول اچ‌دی، چهار گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است و به قیمت ۲۴۹۹ یوآن (۳۷۶ دلار) به فروش خواهد رسید. مدل دیگر این محصول با صفحه‌نمایش Quad HD، افزایش دو گیگابایتی حافظه رم (شش گیگابایت حافظه رم) و ۶۴ گیگابایت حافظه‌داخلی، به ۴۵۰ دلار عرضه خواهد شد.

مدل خمیده شیائومی می نوت ۲ با استفاده از شش گیگابایت حافظه رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌داخلی و صفحه‌نمایش Quad HD با قیمت ۳۴۹۹ یوآن (۵۲۶ دلار) در دسترس خواهد بود. هم‌چنین، گمان‌ می‌‌رود که شرکت سازنده، یک مدل دیگر از شیائومی می نوت ۲ را با صفحه‌نمایش فول اچ‌دی، شش گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌داخلی به قیمت ۴۲۱ دلار عرضه می‌کند.

شیائومی می‌ نوت ۲ به‌عنوان پرچم‌دار این سازنده چینی، با صفحه‌نمایش حساس به‌فشار همانند نمایشگر به‌کار گرفته‌شده در آی‌فون ۶s و هوآوی میت S، عرضه خواهد شد و گوریلا گلس ۵ از صفحه‌نمایش در برابر خط و خش‌های احتمالی، محافظت می‌کند. تراشه اسنپدراگون ۸۲۱ نیز، گوشی جدید شیائومی را قدرت می‌دهد. یواس‌بی Type-C، بلوتوث ۴٫۲، بلندگوی دوگانه و یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت، از دیگر مشخصاتی است که برای این گوشی فاش شده است.

انتظار می‌رود شیائومی می نوت ۲ در ۵ سپتامبر (دوشنبه، ۱۵ شهریور) معرفی شود. درصورت عرضه‌‌ی شیائومی می نوت ۲ با صفحه‌نمایش منحنی، با درنظر گرفتن قیمت ۵۳۰ دلاری آن، آیا این محصول را مناسب می‌دانید یا خیر؟

[su_button url=”http://www.gizmochina.com/2016/08/10/curved-panel-from-xiaomi-mi-note-2-leaked-image-inside/”]gizmochina[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
riofarina

محصولات mi به غیر دوربین به حد کافی به تکامل رسیدن،شرکت mi باید تمام تلاش خودشو در دوربین بکار ببره تا به بزرگان برسه :good:

Blue Tech

راستی ریوفارینو جان داداش یه مسئله ای بود گفتم بگم بهتون
من روز پیش یه فروشگاه آنلاین ژیا معرفی کردم بهتون بعد شما گفتین قیمتش زیاد من گفتم نه
من چن روز پیش دوباره همونجا سر زدم دیدم قیمتاش رو افزایش داده یعنی برای مثال من ردمی نوت۳ پرو ۳۲گیگ رو گرفتم ۷۹۹ تومن دیدم الان میده ۸۹۹تومن
فقط خواستم عذر بخوام از شما که خیلی محکم داشتم ازش دفاع میکردم
البته هنوز نسبت به همون سایتی که فرمودین با اون شرایط ترجیحش میدم اما اون وضع ویژه ای که میگفتم رو نداشت می پذیرم :rose: :heart:

riofarina

ممنون داداش
قیمتاش یکم بالاس مخصوصا mi max و الان خیلی گرون میده.
من بیشتر دنبال mi band 2 هستم که متاسفانه هیچ سایتی نداره اگر هم داره خیلی گرون میده.
خرید One plus 3 هم که خیلی دنبالش بودم فعلا منتفی شد، دیدم قیمت نوت ۵ اومده پایین یدونه نوت ۵ گرفتم ۱۶۸۰ تک سیم کارت ۳۲ گیگ.
موفق باشی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی