حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویری دیگر از لومیا ۶۵۰ (Lumia 650) مایکروسافت لو رفت

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

مایکروسافت می خواهد سال ۲۰۱۶ را با دست پر شروع کند و برنامه خوبی برای آن در نظر دارد. پس از معرفى هاى لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰ ایکس ال در رده پرچمدار، لومیا ۵۵۰ در رده پایین و شایعات دلچسب لومیا ۸۵۰، این بار نوبت به یک شایعه جدید درباره لومیا ۶۵۰ است! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا دربارهٔ آن بیشتر بدانیم.

Microsoft-Lumia-650-in-white-and-black (2)این تصویرى است که دو ماه پیش تحت عنوان لومیا ۶۵۰ لو رفت، جزییات زیادى در آن دیده نمی شود و کاملا شبیه هر لومیا دیگری که دیده ایم است اما تصویری که امروز لو رفته است نشان می دهد که حداقل از نظر ترنجی در نیمه پایینی شباهتی به برخى دستگاه های سونی دارد و این شباهت به دلیل اسپیکر (احتمالا) پایینی است. اجازه بدهید این تصویر منتسب به لومیا ۶۵۰ را با هم ببینیم:

Microsoft-Lumia-650-in-white-and-blackاین دستگاه تحت کد نام Microsoft Lumia Sana در دست توسعه است که اگر زودتر از لومیا ۸۵۰ رونمایی شود، چهارمین موبایل ویندوز ۱۰ از مایکروسافت خواهد بود. اما شاید بپرسید جایگاه لومیا ۶۵۰ در کدام دسته بندی خواهد بود? بالا، میانه و یا پایین? اولین چیزی که نشخص است مسلما به اندازه لومیا ۵۵۰ پایین رده نیست(!) و جایی بین ۸۵۰ و ۵۵۰ خواهد نشست، احتمالا نمایشگر ۵ اینچی به رزولوشن HD خواهد داشت و البته به جز همین حدس ترنجی، هیچ داده دیگری از مشخصات لومیا ۶۵۰ در اختیار نیست.

طرفدار ویندوزفون هستید? به نظر شما مشخصات لومیا ۶۵۰ چه خواهد بود?

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Microsoft-Lumia-650-pictured-again-still-no-word-on-its-release-date_id76694″ target=”blank” background=”#3ea075″ rel=”nofollow”]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حمید 7

میتونه کاندید زشت ترین طراحی بشه مخصوصا رنگ سفیدش…

a_041

حمید جان شما مشکلت با مایکروسافت چیه میای بی دلیل همه جا در موردش بد میگی؟؟؟ نادلا چه بلایی سرت اورده انقدر باهاش مشکل داری . از نظر من یه گوشی ساده و معمولی مثل اکثر گوشیهای میان ردس . صفحه نمایش اکثر گوشی ها شبیه همه . اون پشت گوشیه که نیاز به طراحی خاص داره . شما صفحه نمایش گوشیو دیدی میگی زشت ترین گوشی!!! اگه میخوای طراحیشو ببینی بهتره بری سایت وینفون ببینی بعد نظر بدی .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)