حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر لو رفته بیشتر از هواوی میت ۹ (Huawei Mate 9) در رنگ سفید به همراه جعبه

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات، هواوی

همانطور که می دانید قانون سرانگشتی افزایش تعداد لو رفتن و همچنین بالارفتن صحت آنها در روزهای نزدیک تر به معرفی، همیشه صادق است و حالا با نزدیک شدن به پنج شنبه و رونمایی رسمی از فبلت ۶ اینچی هواوی در سال ۲۰۱۶، تصاویر بیشتری از آت به بیرون درز می کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا جدیدترین تصاویر منتسب به هواوی میت ۹ (Mate 9) را با هم مرور کنیم.

اولین شایعات درباره طراحی میت ۹ (Mate 9) با رندر بنفش مشهور آغاز شد که توسط @Evleaks منتشر شده بود. پس از آن درباره میت ۹ پرو (Mate 9 Pro) با نمایشگر دو لبه خمیده شنیدیم. تا اینجا طراحی زیبایی از میت ۹ در ذهن ما نقش بسته بود و به یک ارایه متفاوت از هواوی چشم دوخته بودیم تا تصاویر لو رفته دیروز از میت ۹ که آن را در رنگ طلایی نشان می داد. حقیقتا این تصاویر آنقدر خوب نبودند (!) که احتمال غیر واقعی بودن آن ها را بیشتر می پسندیم. حالا امروز میت ۹ در رنگ سفید و به همراه جعبه خود لو رفته است. اجازه بدهید نگاهی داشته باشیم به جدیدترین داده های درز کرده درباره این فبلت ۶ اینچی هواوی:

huawei-mate-9-leaked-photos

از نظر کلی باید گفت میت ۹ همان میت ۸ است که کمی گوشه های گردتری دارد. متاسفانه طبف فرهنگ دستگاه های تولید شده توسط شرکت های چینی، حاشیه سیاه دور نمایشگر به شدت توی ذوق می زند. بسته بندی میت ۹ (Mate 9) نیز همانند چیزی است که در میت ۸ یا پی ۹ دیدیم، یک بسته بندی ساده و شیک. روی جعبه می توان به همکاری با Leica نیز توجه کرد، موردی که انتظار آن را داشتیم.

huawei-mate-9-leaked-photos-2

همانطور که در تصویر بالا می بینید، به نظر می رسد که تصویر لو رفته دیشب برای میت ۹ دروغین یا حداقل متعلق به یک دستگاه پیش نمایش بوده است. چرا که دو دوربین در یک قاب شیشه ای مشکی دیده می شود و برند Leica نیز در بین آن ها قابل خواندن است. البته درباره تصاویر میت ۹ طلایی این احتمال که هواوی تصمیم گرفته باشد این رنگ را یکپارچه طراحی کند و دو دوربین در قاب همرنگ بدنه باشند هم وجود دارد.

huawei-mate-9-leaked-photos-3

همانطور که از نمای کناری می بینید، به نظر می رسد هواوی هنوز تصمیم مشخصی برای باریک تر کردن فبلت خود ندارد و با یک دستگاه نسبتا ضخیم رو به رو هستیم. طراحی فریم دور دستگاه شبیه به آن چیزی است که در پی ۹ و پی ۹ پلاس دیدیم.

نظر شما درباره میت ۹ (Mate 9) در رنگ سفید چیست؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Huawei-Mate-9-leaks-in-high-resolution-photos_id87275″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Adroit

خوشگله
کاش حداقل ۵٫۷ اینچ بزنه تا بشه بهش فکر کرد… ۶ اینچ دیگه خیلی زیاده
دوربین و باتری و توان سخت افزاریش خوب خواهد بود احتمالا

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)