حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر جدیدی از نسل بعدی موتو ۳۶۰ لو رفت؛ تحت تعقیب!

نوشته

8 سال قبل | 4 دیدگاه | ترنجی

موتورلا چندی پیش در صفحه تویتر خود، عکس یک موتو ۳۶۰ را منتشر کرد که در رابطه با آن اینگونه نوشته بود؛ “موتو ۳۶۰ به شما در یافتن موارد مهم زندگی کمک می‌کند”. تا اینجا همه چیز عادی پیش می‌رفت؛ اما وقتی به تصویری که موتورلا در پست تویتر خود گذاشته بود دقت می‌کردیم، شاهد تفاوت‌هایی جزئی در طراحی این ساعت هوشمند بودیم. مدیر لنوو نیز در اوایل سال، موتو ۳۶۰ جدیدی را به طور تصادفی نشان داد، که تقریبا همانند چیزی که در تصویر بالا مشاهده می‌شود، بود. حال تصاویر جدیدی از این ساعت هوشمند منتشر شده است که می‌توانید در ادامه مطلب به مشاهده آن‌ها بپردازید.

همه چیز از یک خبر در وبسایت Reddit شروع شد که می‌گفت، ما در حال مشاهده نسل بعدی موتو ۳۶۰ در زندگی واقعی هستیم. اگر شما گمان می‌کنید که نسل بعدی موتو ۳۶۰، ساعت هوشمند شما در آینده خواهد بود، بهتر است به تصاویر زیر هم نگاهی بیندازید تا متوجه شوید که انتظار چه ساعتی را می‌کشید:

moto_360_leak-640x327

گفته می‌شود این عکس در شیکاگو گرفته شده است. با توجه به دشواری‌هایی که عکاس برای گرفتن این عکس داشته است، باید اعتراف کرد که تصاویر در حد خوبی واضح هستند! با همین دو تصویر نیز به راحتی می‌توان به این نکته پی برد که ما با موتو ۳۶۰ جدیدی روبه‌رو هستیم. به هر حال انتظار می‌رود در طی مراسم IFA امسال، اخبار جدیدی از این ساعت تحت تعقیب منتشر شده و یا حتی به صورت رسمی معرفی شود.

 [su_button url=”http://www.ubergizmo.com/2015/08/new-moto-360-spotted-in-the-wild/” target=”blank” background=”#159f84″]ubergizmo[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Cortex

عاشق طراحی و امکانات این ساعت هوشمندم…توی ساعت های اندرویدی رقیب نداره…اما کو پول 😥 :unsure:

Ari khan

امیدوارم باتریش خوب باشه!!!هرچقدرم خوب باشه اگه باتریش خوب نباشه مفت نمی ارزه :yes:

HEDAYAT

واقعا زیباست!
از نظر بنده در طراحی اول از همه این اسمارت واچ در صدر هست!
البته سلیقه ها فرق میکنه!
از نظر بنده moto 360، SmartWatch ll Sony و Apple watch در بخش طراحی حرف اول رو می‌زنند.
(آما خب هنوز چیزی جای ساعت های عقربه ای قدیمی رو برای بنده نگرفته؛) )

مچکر از همه دوستان

Chalton

🤭

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....