حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر تبلت مایکروسافت Mercury را برای اولین‌بار مشاهده کنید

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

در حالی‌که کمپانی مایکروسافت تلاش می‌کند تا مرزهای بین لپ‌تاپ و تبلت را با سرفیس‌ پرو ۴ درهم بشکند، گزارش‌های تازه منتشرشده نشان می‌دهد که این غول نرم‌افزاری، برنامه‌ریزی‌های دیگری به‌منظور عملی‌کردن این ایده، پیش از این داشته است. تصاویر تازه انتشاریافته از تبلت نسبتا غیرمعمول «مایکروسافت Mercury» خبر می‌دهند. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

این تصاویر توسط افشا‌کننده معروف، آقای اوان‌بلاس منتشر شده است؛ از آن‌جایی که درباره مایکروسافت Mercury برای اولین‌بار است که گزارش‌هایی منتشر می‌شود، اطلاعات یا مشخصات‌فنی آن فاش نشده است. طراحی این تبلت، خارج از عرف است و احتمالاً به‌جای تبلت، یک گوشی‌هوشمند را برای شما تداعی می‌کند. با این‌حال در بررسی دقیق‌تر، مایکروسافت Mercury مشابهت‌های فراوانی با تبلت لومیا ۲۵۲۰ نوکیا که دو سال پیش عرضه شد، دارد. متن توئیت اوان‌بلاس در زیر، آمده است:

از قبرستان لومیا: مایکروسافت/ نوکیا Mercury.

Microsoft-Mercury.jpg Microsoft-1Mercury

اگر مایل هستید تا از زمان و مکان عرضه این تبلت (با فرض انتشار آن) مطلع شوید؛ با توجه به اینکه مایکروسافت از حمایت سری قدرت‌مند سرفیس در بازار تبلت‌ها برخورددار است، انتظار می‌رفت مایکروسافت Mercury به‌عنوان یک محصول میان‌رده و یا ارزان‌قیمت معرفی شود. لازم به یادآوری است که اوان‌بلاس، سابقه درخشانی در پیش‌بینی و فاش‌کردن اطلاعات محصولات معرفی‌نشده دارد اما فعلاً باید عرضه این تبلت را تنها یک شایعه تلقی کرد. برخی از سایت‌های خبری، احتمال داده‌اند که این تبلت با بررسی تصاویرمنتشرشده، حدوداً ۷ یا ۸ اینچی است؛ بنابراین، مایکروسافت Mercury از یک سرفیس کوچک‌تر است. آیا این تبلت، همان سرفیس مینی است که مدت‌ها پیش اطلاعات آن فاش شده بود؟

[su_button url=”Or maybe the Surface Mini and the Mercury are (were) one and the same device? Read more at http://www.phonearena.com/news/Cancelled-Microsoft-Mercury-tablet-allegedly-pictured_id76236#6bCyPVJ06rpi3Chr.99″ background=”#01965a” icon_color=”169e83″]Phonearena[/su_button] [su_button url=”http://www.neowin.net/news/alleged-renders-of-the-cancelled-microsoft-mercury-surface-online” background=”#01965a” icon_color=”169e83″]neowin[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahmoud Yazdanpanah Fadaee

:unsure: :unsure: :unsure: امیدوارم این نباشه

Mahmoud Yazdanpanah Fadaee

کلا امیدوارم تو همون قربستان طرحاشون بمونه هوس بیرون کشیدنشو از سرشون بیرون کنن! 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی