حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویری که با ویژگی Live Photo گرفته شوند، دو برابر حد معمول فضا می‌گیرند

نوشته

8 سال قبل | 4 دیدگاه | ترنجی

یکی از ویژگی های خوب آیفون ۶ اس امکان ثبت تصاویر زنده است؛ این یعنی در هر تصویری که شما می‌گیرید، چند ثانیه در ابتدا و چند ثانیه در انتها به عکس افزوده می‌شود و اگر شما یک فشار قوی روی صفحه نمایش دهید، پخش می‌شوند. اما خب این ویژگی جذاب باعث می‌شود هر تصویر دو برابر حد معمول، حجم شمارا اشغال می‌کنند.

به طور کلی تصاویری که با ویژگی LIVE PHOTO گرفته شده باشد، نزدیک به دو برابر حجم بیشتری نسبت به تصاویر عادی مصرف می‌کنند و نکته جالب این است که با افزایش کیفیت دوربین و بالارفتن مگاپیکسل ها، در حالت عادی هم کیفیت تصاویر نزدیک به ۵۰ درصد حجم بیشتری دارد.

البته خوشبختانه اپل هم به فکر همچین کاربرانی بوده است و با قرار دادن آیکونی در بخش بالایی برنامه Camera کاربران می‌توانند ویژگی یاد شده را خاموش کنند و به طور عادی اقدام به تصویر برداری کنند.

با وجود این موارد، خرید آیفون ۶ اس با کیفیت ۱۶ گیگابایتی کمی اشتباه است و به نظر می‌آید با ۳۰ دقیقه فیلم برداری و چند ده عکس، حافظه پر گردد.

[su_button url=”http://www.idownloadblog.com/2015/09/11/iphone-6s-live-photos-storage-space/” background=”#5ab28d”]idownloadblog[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Hamid Reza Majidi

امروز،واقعا روز کم خبری بود،چه بازار سکه و ارز،اقتصاد،سیاست،از همه بدتر من تو هر سایت خارجی و ایرانی میگردم خبر درست و حسابی از تکنولوژی هم پیدا نمیشه.
ترنجی جان،چند تا خبر جنجالی،نظر سنجی،چیزی پخش کن،ما سر حال بیایم :bye: :good:

milad jafari

این ویژگی رو که لومیا ها دارن از خیلی وقت پیش 🙂 🙂

mostafasaeedix

افرین به لومیاها :scratch:

Shahspik

دقیقا. آثار باقی مونده از نوکیا.
کلا نوکیا زوایای پنهان زیاد داشت.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....