حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویری از کارت گرافیک ایسوس ماتریکس GTX 980Ti پلاتینوم لو رفت

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

ایسوس چندی پیش از کارت گرافیک ROG Matrix GTX 980Ti رونمایی کرد و به احتمال فراوان کارت گرافیک بعدی که این شرکت معرفی خواهد کرد نسخه پلاتینوم همین کارت خواهد بود؛ طبق شایعات این کارت مجهز به سیستم خنک کننده اختصاصی DirectCU II و لوله‌های حرارتی به قطر ۱۰ میلی‌متر است. طراحی کارت نیز اندکی تغییر کرده و می‌توان گفت که نسبت به قبل زیباتر شده‌است.

با ترنجی در ادامه همراه باشید.

طراحی سیستم خنک کننده جدید ایسوس (اعم از فن، لوله‌های حرارتی، بلاک و هیت سینک) باعث گردش‌ هوای بهتر در مدارات مجتمع کارت گرافیک و در نهایت ۱۰۵% راندمان بیشتر نسبت به محصولات همرده می‌شود. ایسوس در ساخت این کارت از فناوری‌های اختصاصی خود نیز مانند Super Alloy Power II و Auto-Extreme technology هم بهره گرفته‌است.

file-73f0f6bb0ee97cf509مموری‌های این کارت همانند نسخه مرجع از نوع GDDR5 هستند و جمعا ۶ گیگابایت ظرفیت خواهند داشت؛ فناوری Memory Defroster در حالت اورکلاک با نیتروژن مایع سریعاً دمای تراشه و مموری را کم کرده و آن را از حالت انجماد در می‌آورد. با فشردن دکمه Safe Mode، بایوس ویدئویی یا VBios به حالت اول باز خواهد گشت.

file-3ffc5ebe5beb8bf3b3ایسوس لوگوی Rog را با LEDهایی نورانی مزین کرده‌است و با بالاتر رفتن بار پردازشی کارت گرافیک، لوگو هم نورانی‌تر خواهد شد. برای اورکلاک آسان این شرکت نرم افزار GPU Tweak II را بهطور اختصاصی برای این کارت گرافیک توسعه داده‌است.

file-d6e4749289c4ec58c0متاسفانه تاریخ عرضه و مشخصات کارت گرافیک روگ ماتریکس GTX 980Ti پلاتینوم هنوز اعلام نشده‌است؛ دیدگاه شما چیست؟

[button url=”http://www.guru3d.com/news-story/rog-matrix-gtx-980ti-platinum-photos.html” postid=”” style=”btn-default” size=”btn-default” target=”_self” fullwidth=”false”]Guru3D[/button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Samsung--Electronics

سلام آقای رحمانی.. اگه میشه ایمیلتون رو چک کنید.
ممنون :rose:

پویا رحمانی

حتما. خواهش می کنم

NASSER MPA

واقعا محشره :wacko:
اما فکر کنم باید به فکر یه PS4 باشم :heart:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی عباسی
برنامه‌نویس، علاقمند به سخت‌افزار و گنو/لینوکس | برای ارتباط با من می‌تونین از ایمیل یا توییترم به آی‌دی mostafa_abbacc@ استفاده کنید (: | ایمیل: mostafaabbac@gmail.com