حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویری از نسخه نهایی آیفون ۷ تنها ساعاتی قبل از رونمایی رسمی به بیرون درز کرد

نوشته

7 سال قبل | 14 دیدگاه | مطالب ترنجی

تا معرفی آیفون‌های جدید اپل تنها سه ساعت باقی مانده است که این موضوع هیجان بسیاری را برای تمامی کاربران و هواداران این شرکت در سراسر جهان ایجاد نموده است. حال در همین میان، تصاویری از آیفون ۷ منتشر شده است که به نظر می‌رسد مربوط به نسخه نهایی این تلفن هوشمند جذاب باشد. برای جزئیات بیشتر در باره این تصاویر، مانند همیشه در ادامه با ترنجی همراه شوید.

Piano-Black-may-be-a-fingerprint-magnet-but-it-sure-is-pretty

اولین چیزی که در تصویر بالا نظر ما را به شدت به سوی خود جلب کرده است، دو رنگ جدید آیفون‌ ۷ می‌باشد. اگر یادتان باشد، تا به امروز گفته می‌شود که آیفون ۷ با رنگ جدیدی به نام مشکی تیره عرضه می‌شود، اما برخی منابع نیز اشاره داشتند که آیفون بعدی، آبی رنگ خواهد بود. حال این تصاویر نشان می‌دهد که رنگ جدید آیفون ۷ شباهت زیادی به خاکستری فضایی دارد، اما در واقع کمی به رنگ آبی نیز تمایل دارد. در کل در مورد این رنگ باید کمی صبر کنیم؛ اما در سمت راست، شاهد رنگ تازه و فوق‌العاده مشکی پیانویی هستیم. این رنگ بسیار شبیه به رنگ به کار رفته در اپل واچ می‌باشد و با وجود لکه‌های فراوان، واقعا چشم‌ها را خیره می‌کند. نکته مهم اینجاست که خطوط آنتن در آیفون ۷ با رنگ مشکی پیانویی به ندرت دیده می‌شوند؛ این یعنی که کاربرانی که به دنبال تغییرات بیشتری در زمینه طراحی هستند، باید به سراغ این رنگ زیبا بروند.

iphone-7-camera-bump-LED-flash

این تصویر نیز مربوط به نسخه احتمالا رزگلد دستگاه می‌شود. همانطور که می‌بینید، لنز دوربین همچنان بیرون زده می‌باشد اما روند طراحی آن کاملا تغییر کرده و حالا جلوه پشت دستگاه را چندان تغییر نخواهد داد. خطوط آنتن نیز به انتهای لبه‌ها منتقل شده و حالا دیگر خبری از خط افقی آنتن نیست که برایمان بسیار خوشحال کننده است. برخی منابع اشاره داشتند که آیفون جدید به یک فلاش LED چهارگانه مجهز می‌شود که در ابتدا برایمان فوق‌العاده عجیب بود؛ اما با دقت به این تصویر، می‌توان متوجه شد که فلاش LED آیفون ۷ کمی با آیفون ۶ اس تفاوت دارد که می‌تواند مهر تاییدی بر این موضوع باشد.

There-seems-to-be-some-sort-of-rubber-seal-on-the-SIM-card-tray-indicating-that-the-iPhone

درنهایت تصویری از سینی سیم کارت دستگاه منتشر شده است که در اطراف آن، یک لاستیک مشکی رنگ قرار گرفته است که می‌تواند تاییدی بر ضد آب بودن بدنه آیفون ۷ باشد. آیفون ۷ و ۷ پلاس در ابتدا شاید خیلی برای برخی جذاب نبودند، اما با انتشار این شایعات باید گفت که آیفون‌های جدید اپل نسبت به قبل، وضعیت بهتری پیدا کرده اند و ما منتظریم که اپل هرچه زودتر از این دو محصول رونمایی کند. مراسم حدود دو ساعت و ۴۵ دقیقه دیگر آغاز می‌شود، پس فراموش نکنید که ترنجی را دنبال کنید.

Nothing-of-interest-in-the-SIM-card-slot

نظر شما چیست؟ آیا شما هم برای آیفون‌های جدید اپل هیجان زده‌اید؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/iPhone-7-poses-for-the-camera-in-two-colors-mere-hours-away-from-official-announcement_id85116″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
14 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
REZA

مشکیه تیره ارم اپل خوب معلوم نیست نمیشه باش پز داد!!!

Mostafa

طبق اخرین خبری که درز کرده
رنگ جوراب تیم کوک موقع معرفی ایفون خاکستری هستش

m@@

جقدر زشت دوربین مثل جوش چرکی میمونه

Playstation4

میگم فقط به نظره من آیفونا امسال زشتن یا شما هم نظرتون عینه منه؟خیلی منگل میزنه این گوشی

1003

رنگ مشکیش خیلی بده جقد راحت اثر انگشتت روش میمونه :unsure: :negative:

1003

به نظر من مشکی مات میزدن بهتر بود :good:

Mohammàd

خیلی زیباست :yahoo:

galaxy

انگار کم خونی داره

Mehdi_tr74

دوستان شما هم از طراحی پشتس (مخصوصا قسمت دوربین) خوشتون نمیاد یا فقط من این حس رو دارم؟
طراحی پشت آیفون۶ خیلی دلچسب نبود الان یکم بدترش هم کرد فک کنم.
نمیدونم، شایدم من اینجور فک میکنم.

Nokia.king

جالبه بعضی ها قبلا اصرار داشتن که اینا گوشی های فیک‌چینی هست که لو‌میره و‌ایفون هفت نیست یه عده هم شاد بودن که اسمش چیز دیگه ایه . یه عده هم میگفتن آیفون هیچ وقت طرحش لو‌نمیره قبل معرفی . در هر حال کاری به ترولها ندارم . از دوربین عقبش خوشم نمیاد ولی اون رنگ مشکی براق و مات رو‌دوس دارم . و مطمعنم قدرت خیلی بالایی داره کاش به اندازه اندروید آزادی داشت حتما میخریدمش البته قبلا آیفون شش رو داشتم برای مدتی

android6

مشکل براق شده؟؟ جنسش چیه؟سرامیک یا شیشه؟؟؟ فلز که نیست؟

HEDAYAT

دوستان توجه کنن طراحی یه چیز کاملا سلیقه ای هست،
بنظرم شبیه ۴ شده و طراحی زیبایی داره، مخصوصا در رنگ مشکی.
البته اگر دوربینش از بدنه بیرون نبود یا حداقل مثل ۶ میبود ۱۰۰% بهتر میشد!

I love samsung

حالا تا قبل از این آقایون در ترنجی به رنگ براق و لک پذیری در گوشی های سامسونگ و سونی ایراد میگرفتن اما حالا رنگ مشکی براق ایفون شده “واقعا چشم‌ها را خیره می‌کند”

شاهرخ حسینی

مشکیش واقعازیباست ولی دوربین اصلا جالب نیست.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs