حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویری از مدل جدید گوشی ویندوزی قدیمی مایکروسافت، منتشر شد

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | مطالب ترنجی

لومیا ۴۳۵ به‌عنوان یک گوشی بسیار مناسب در زمان عرضه خود در مقایسه با برچسب قیمتی که با آن ارائه شده، به شمار می‌رود. با این‌حال، به‌نظر می‌رسد که مایکروسافت، تصمیم داشته تا یک مدل بسیار مناسب‌تر از لومیا ۴۳۵ را به بازار عرضه نماید اما در نهایت، یک مدل دیگر از این گوشی را معرفی کرد. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

تصاویر تازه منتشرشده در چین، یک نمونه‌آزمایشی از لومیا ۴۳۵ را نشان می‌دهد که به لومیا ۹۳۰ شباهت دارد؛ لومیا ۹۳۰ به‌عنوان یک گوشی ویندوزی پرچم‌دار در بازار شناخته می‌شود و عملکرد آن، نظر منتقدان و کاربران را جلب کرده است.

leak-shows-microsoft-s-more-ambitious-budget-windows-phone-model-507288-3

همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌شود، این تصاویر، نمونه آزمایشی یکی از گوشی‌های هوشمند لومیا را نشان می‌دهد که ادعا می‌شود همان لومیا ۴۳۵ است. با وجود طراحی بسیار نزدیک این نمونه آزمایشی به لومیا ۹۳۰، باید اعتراف کرد که در صورت ارائه لومیا ۴۳۵ براساس طراحی به‌کار گرفته‌شده برای این مدل آزمایشی، گوشی ارزان‌‎قیمت مایکروسافت، طراحی بسیار بهتری در مقایسه با محصول نهایی می‌داشت.

leak-shows-microsoft-s-more-ambitious-budget-windows-phone-model-507288-5

علاوه‌براین، این نمونه آزمایشی با قابلیت‌هایی ارائه شده است که لومیا ۴۳۵ بدون آن‌ها به بازار، معرفی شد؛ همان‌طور که در تصاویر قابل مشاهده است، این نمونه آزمایشی از یک فلاش LED استفاده می‌کند که امکان عکاسی در محیط‌های کم‌نور را برای کاربران، فراهم می‌کند.

تمرکز کامل بر روی گوشی‌های پرچم‌دار

در حال‌حاضر، اطلاعاتی برای عرضه این مدل آزمایشی به بازار وجود ندارد اما در صورت ارائه این گوشی به‌عنوان مدل نهایی لومیا ۴۳۵، محصول نهایی از نظر ظاهری، طراحی بسیار بهتری در مقایسه با مدل معرفی‌شده، داشت. با این‌حال، باید اعلام کرد که معرفی محصولات ارزان‌قیمت و میان‌رده در سیاست آینده مایکروسافت، جایی ندارد و این شرکت، تنها بر روی گوشی‌های رده‌بالا و پرچم‌دار تمرکز کرده است.

leak-shows-microsoft-s-more-ambitious-budget-windows-phone-model-507288-4

در همین‌رابطه، شایعاتی منتشر شده است که نشان می‌دهد سرفیس‌ فون در سه مدل ارائه می‌شود و “مشتریان تجاری” را هدف قرار داده است. شایعه شده است که سرفیس‌ فون با تراشه اینتل اتم X3 به بازار عرضه خواهد شد و از یک پوشش آلومینیومی و منیزیمی استفاده می‌کند. صفحه‌نمایش سوپرآمولد Quad HD و درگاه یواس‌بی Type-C، بخش دیگری از مشخصات فاش‌شده گوشی جدید مایکروسافت است. مدل پایه سرفیس‌ فون با چهار گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، به بازار عرضه می‌شود و مدل رده‌بالا نیز، از هشت گیگابایت حافظه‌ رم به همراه ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند. مدل دیگر نیز، به یک رم با شش گیگابایت و حافظه‌داخلی ۲۵۶ گیگابایتی مجهز شده است. این مدل آزمایشی را در مقایسه با مدل نهایی لومیا ۴۳۵، چگونه ارزیابی می‌کنید؟

[su_button url=”http://mspoweruser.com/leaked-lumia-435-prototype-shows-one-time-microsoft-actually-tried/” target=”blank”]mspoweruser[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Fencer

چقدر شبیه سری ایکس نوکیاس……

سلام و خسته نباشید خدمت نویسنگان ترنجی اپدیت اندروید۶ برای سامسونگ tab s2 هشت اینچی من منتشر شده الان نصبش کردم پوشش بدید لطفا

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی