حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ترنج‌اَپ: Summer Sports ؛ در حد المپیک

نوشته

7 سال قبل | 2 دیدگاه | مطالب ترنجی

این روزها تب و تاب المپیک حسابی بالا گرفته است و هر شرکتی از این موقعیت استفاده می‌کند تا خودی نشان دهد. شرکت ketchapp هم از این موقعیت استفاده کرده  و بازی Summer Sports را منتشر نموده است. برای آشنایی بیشتر با این بازی در ادامه با ترنجی همراه باشید…

موضوع غالب این بازی ورزش‌های دومیدانی است و انواع رشته‌های مختلف مانند دو و پرتاب نیزه و دو با مانع و… را در بر می‌گیرد. بعد از یادگیری آموزش‌های اولیه توسط خود بازی به سراغ صفحه‌اصلی می‌روید. برای این که کاراکتر اصلی که شما کنترل آن را در دست دارید شروع به دویدن کنید لازم نیست هیچ‌کاری انجام دهید ولی برای سریع‌تر دویدن ورزشکار باید دقیقا بر روی قسمت‌هایی که توسط بازی و بر روی زمین دو میدانی مشخص شده است ضربه بزنید تا دونده سرعتش را افزایش دهد. توجه داشته باشید که می‌بایست دقیقا بر روی منطقه مربوط ضربه بزنید تا دستور انجام شود. تنها و مشکل‌ترین قسمت بازی همین است!

دیگر قسمت‌های این بازی نیز به همین شکل عمل می‌کند. برای مثال برای بخش پرش از موانع نیز باید دقیقا قبل از رسیدن به مانع بر روی صفحه کلیک کنید تا کاراکتر بازی از روی مانع بپرد. تا به اینجا روش کلی انجام بازی را فهمیده‌اید! این بازی شامل ورزش‌های مختلف ‌می‌شود ولی دارای چند قسمت مختلف نیست و تمامی این ورزش‌ها به صورت پشت سر هم قرار گرفته‌اند  و به صورت داستانی برای شما نمایش داده می‌شود و در نوع خود جالب است. یکی از ویژگی‌های فوق‌العاده این برنامه داشتن گرافیک عالی و جذاب است و موسیقی زمینه و دیگر عناصر سازنده این بازی به بهترین شکل ممکن کنار همدگیر چیده شده‌اند و ترکیب جالبی را به وجود آورده‌اند.

[appbox googleplay com.ketchapp.summersports ]

[appbox appstore 1140680115]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Pouya

داشتم چند پست قبل میخوندم عجب فوش بارونی بود

حداقل حذف کنید زشته

Ali

خسته نباشید یک سوال داشتم ممنون میشم جواب بدید بازی المپیک عرضه خواهد شد یا خیر پیشاپیش ممنون

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سروش نصرپور
سروش هستم. گرافیست ترنجی و عاشق دنیای اپلیکیشن‌ها و تکنولوژی