حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ترنج‌اَپ: Pop the Lock: قفل را باز کن!

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

Pop the Lock، بازی جدیدی از سوی Simple Machine, LLC می‌باشد که باید در آن، قفلی را باز کنید. این بازی دارای مرحله‌های زیادی است و می‌تواند تا ساعت‌ها، شما را در آخر فصل تابستان سرگرم کند. این بازی، فعلا برای سیستم‌عامل iOS منتشر شده است اما احتمالا در روزهای آینده، برای سیستم‌عامل‌های دیگر نیز عرضه شود. در ادامه همراه ترنجی باشید.

Pop the Lock، سه روز است که در اپ استور منتشر شده و در این مدت، دو به‌روزرسانی جدید برای آن عرضه شده است. این بازی زیبا در بخش Free یا رایگان Top Charts اپ استور قرار دارد و توانسته است طرفداران زیادی را جذب کند.

در این بازی، شما باید قفل‌های موجود در هر مرحله را به کمک عقربه‌ای که حرکت می‌کند، باز کنید. باید این عقربه را که در داخل قفل قرار دارد، دنبال کرده و سپس زمانی که بر روی دایره‌ها قرار می‌گیرد، به سرعت صفحه را لمس کنید. سرعت عکس‌العمل شما باید بسیار سریع باشد چرا که باید تا قبل از گذشتن عقربه از دایره‌ها، باید صفحه را لمس کنید. در غیر این صورت، شکست می‌خورید و باید از اول، مرحله را انجام دهید.

IMG_0684 IMG_0686

تعداد دایره‌هایی که باید توسط این عقربه از بین بروند، به مرحله‌ای که در آن هستید، بستگی دارد. برای مثال، در مرحله‌ی ۲۰، تعداد ۲۰ دایره وجود دارند که باید با کمک عقربه، آن‌ها را از بین ببرید تا قفل باز شوند. بعد از آن، می‌توانید به مرحله‌ی بعد بروید.

IMG_0687 IMG_0688

بازی زیبای Pop the Lock با قیمت رایگان و حجم ۱۰٫۸ مگابایتی برای سیستم‌عامل iOS منتشر شده است و می‌توانید آن را از اپ استور دریافت کرده و بر روی آیفون یا آیپد یا آیپاد تاچ خود نصب کنید. این برنامه، نیازمند iOS 6.0 یا بالاتر برای نصب می‌باشد.

Pop the Lock

Pop the Lock

Simple Machine, LLC

iOS

iOS 6.0 یا بالاتر

رایگان

حجم: ۱۰٫۸ مگابایت

apple

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
samsung king

به نظرم اگه طوری بود که برای باز کردن قفل معما حل کنی قشنگ تر بود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی