حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ترنج‌اَپ:بررسی بازی ایرانی ریلکس

نوشته

8 سال قبل | 4 دیدگاه | ترنجی

در بخشترنج‌اَپ تا به حال چندین بازی برای تقویت تمرکز و سرعت عمل به شما معرفی کردیم ولی امروز یکی از چالش بر انگیز ترین و جذاب ترین بازی در این سبک را به شما معرفی خواهیم کرد. در این بازی می توانید اعصاب و تمرکز خود را محک بزنید و اگر اعصاب خوب و آرامی دارید بدون هیچ زحمتی می‌توانید مراحل را طی کنید و بازی را به پایان برسانید. بازی ایرانی ریلکس چندی پیش توسط استدیو ساینا عرضه شد و موفقیت های زیادی نیز کسب کرد.

اگر یک گیمر حرفه ای باشید قطعا علاقه تان به بازی های سخت، فوق العاده زیاده است و همیشه به دنبال بازی های اعصاب خرد کن هستید. ما به شما بازی ایرانی ریلکس را پیشنهاد می‌کنیم؛ در مرحله های آغازین این بازی سخت به نظر نمی آید ولی هرچه به جلوتر بروید مراحل این بازی بسیار سخت می‌شوند.

بازی های ایرانی هیچگاه توان رقابت با بازی های شاهکارشرکت های بزرگ بازی سازی را نداشته اند ولی به تازگی استدیوهای بازی سازی و جوانان که به بازی سازی علاقه دارند با الگو برداری از اپ های خارجی کمی پیشرفت کرده اند و تا رسیدن به رقیبان خارجی باید مسیر بسیار طولانی طی کنند. بازی ریلکس اگر چه گیم پلی و گرافیک بسیار ساده ای دارد ولی این بازی بدون شک یکی از بازی های خوب ایرانی است.شما در این بازی کنترل یک گوی یا دایره متحرک سفید را بر عهده دارید که برای به حرکت در آوردن آن باید گوشی خودتان را تکان دهید. حرکت دادن توپ و کنترل آن، کارسختی نیست ولی در طول مسیر موانعی نیز وجود دارد و باید بدون برخورد با آنها به دیوار مقابل برسید.

برای شروع شما باید گوی سفید را به نزدیک ترین دیوار متصل کنید تا گوی، رنگ همان دیوار را بگیرد وبعد از این کار شما باید از موانع عبور کنید و به دیوار دوم برسید و دایره را دوباره به این دیوار متصل کنید تا رنگ قبلی دایره به این دیوار انتقال پیدا کند. کمی توضیح دادن روند این بازی سخت است و بهتر است که خودتان این بازی را تجربه کنید تا با روند آن آشنا شوید.

نظر شما چیست؟ آیا در سال های اخیر شاهد پیشرفت بازی های ایرانی بوده ایم؟

 

RELAX

 Saina Studio

اندروید

۱۳ مگابایت

قیمت: رایگان

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ناموسن از تعصب خود بکاهید :|

یه بازی بود خارجی… Labyrinth

شبیه اونه. یادش بخیر رو گلکسی Ace بازیش میکردم :yahoo:

پ.ن حوصله نصب بازار با اون نوتیفیکیشن های مسخره اش رو ندارم. ممنون میشم یکی فایل نصبیش رو آپلود کنه :heart:

Moazez

یهدخبر از سونی بذارید آدرنالین سایت بره بالا. خیلی از جذابیت سایت کم شده

Nfs

واقعا معزز درست گفتی هر وقت خبر از سونی میاد تعداد کامنت ها از ۱۰۰ تا هم بیشتر میشه جالب اینه که بیشتر نظرات برای طرفدار بقیه برند ها و ادم های به قول خودشون منطقی هست :whistle: :whistle:

امیررضا صحرائی

بازی جالبی بودش،ممنون بابت بررسی جالب شما. :rose: :rose:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سروش نصرپور
سروش هستم. گرافیست ترنجی و عاشق دنیای اپلیکیشن‌ها و تکنولوژی