حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلیغات ویدیویی شیائومی می میکس (Xiaomi mi Mix)

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | تماشا کنید، شیائومی

می میکس (Xiaomi mi Mix) یک غافلگیری بزرگ از شیائومی بود که دیروز نگاه اکثر کاربران را به نمایشگر دوخته بود. مدیر عامل شیائومی عنوان کرده بود که معرفی می نوت ۲ همراه با یک غافلگیری بزرگ خواهد بود، شاید منظور استفاده از نمایشگر دو لبه خمیده بوده است اما به نظر ما در این مراسم معرفی، جذاب ترین دستگاه معرفی شده، همین می میکس است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ویدیوی تبلیغاتی شیائومی برای می میکس (Mi Mix) را با هم ببینیم.

نمایشگر بدون لبه می میکس (Mi Mix) در سه لبه می توان گفت نماد بارز پیشرفت این شرکت در همه جهات است. محدودیت های زیادی برای پیاده کردن این طرح وجود دارد که شیائومی از پس آن ها برآمده و این تحسین برانگیز است. مسلما شیائومی در پی اثبات نوآور بودن خود است و کم کم می خواهد این تصور را که چینی ها فقط خوب کپی کنند را از بین ببرد و به نظر ما تا حد بسیار زیادی در این زمینه موفق بوده است، حداقل درباره برند خود!

در ادامه شما را به ویدیوی ۶۰ ثانیه ای تبلیغ رسمی می میکس (Mi Mix) دعوت می کنیم:

[aparat id=”gLpDt”]

این ویدیو به زبان چینی است اما زیرنویس انگلیسی را به آن اضافه کردیم تا راحت تر بتوانید آن را متوجه شوید. نظر شما درباره شیائومی می میکس (Mi Mix) چیست؟ واقعا یک فبلت ۶٫۴ اینچی جذاب است، اینطور نیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad.tech

فوق العاده جذابه
اما فقط جذاب نه کاربردی
هر چیزی که تو نمایشگر این فبلت نمایش داده بشه به خاطر رزولیشن غیر استانداردش قسمتی از نمایشگر حاشیه ی اضافه داره
از طرفی هم خودش یه فبلته
میتونست نمایشگر ۵٫۵ اینچی یا نهایتا ۵٫۷ اینچی رو این تبلت بذاره که حتی سری نوت و ایفون های پلاس رو از نظر اندازه به چالش بکشه
اینطوری یه فبلت خوش دست هم ساخته بود نه تبلت

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)