حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلیغات سامسونگ گیر اس ۲ (Gear S2)

نوشته

8 سال قبل | 5 دیدگاه | ترنجی

سامسونگ گیر اس ۲ بهترین ساعت هوشمند سامسونگ و یکی از بهترین های بازار است. این ساعت دارای طراحی کاملا جدیدی نسبت به ساعت های هوشمند این شرکت است و از نمایشگر دایره ای استفاده می کند. ساعت هوشمند دایره ای اما در محصولات شرکت های دیگر چون موتورولا، الجی و هوآوی وجود دارد، پس چه تفاوت شاخصی بین این ساعت های هوشمند و گیر اس ۲ وجود دارد؟ در ادامه با ترنجی همراه باشید.

به جز سیستم عامل یک تفاوت بزرگ وجود دارد. گیر اس ۲ همانند همه گجت های امروزی صفحه لمسی دارد اما این تنها راه تعامل با آن نیست. سامسونگ در گیر اس ۲ یک نوار چرخنده دارد که راه جالبی برای تعامل با ساعت است. بدین صورت است که شما با چرخاندن آن در منو ها جا به جا می شوید و برای این کار (جا به جا شدن در منو یا بین گزینه ها) الزامی به لمس صفحه ندارید.

پیرامون همین روش جالب سامسونگ یک ویدیو تبلیغاتی منتشر کرده است که دیدن آن خالی از لطف نیست :

[aparat]http://www.aparat.com/v/ZmreN[/aparat]

همانطور که می بینید راه تعامل جالبی است و شخصا آن را می پسندم، شاید بد نباشد بقیه شرکت ها هم چنین راه تعاملی را در دستگاه خود استفاده کنند. البته اپل در اپل واچ از آن چرخ دنده جالب بهره برده است که آن هم روش جالبی بود.

نظر شما درباره گیر اس ۲چست؟

[su_button url=”http://www.sammobile.com/2015/11/10/latest-gear-s2-ad-is-all-about-the-dial/” target=”blank” background=”#159f84″ text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]sammobile[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
negar

خیلی شیکه،دوست دارم یکی داشته باشم :rose: :heart: B-)

Saeed Sj

سلام دوستان من چندتا سوال در مورد نوت ۵ داشتم !
من خودم نوت ۵ دارم اما چندتا قابلیت نوت ۴ رو نداره ایا حذف شدند یا هستند !
۱ = قابلیت photo note وجود داره که توی برنامه snote میشه عکس گرفت و زاویه عکسو تغییر داد ولی عکسو همونطوری میزاره و قابلیت ویرایش و جابجایی جمله هاشو نداره !
۲ = قابلیت شارژ سریع رو نمیشه خاموش روشن کرد ؟ بعضی وقت ها که گوشی رو میزنی شارژ اون بالا مینویسه fast charging که یک ساعت ربع شارژ میشه از ۵ درصد تا ۱۰۰ درصد ! ولی بعضی وقت ها هم Cable charging مینویسه که ۳ ساعت شارژ کامل طول میکشه به هیچ چیزی هم بستگی نداره هر وقت یه طور شارژ میکنه !
۳ = گزینه touch sensevity هیچ جای این گوشی نبود برای کار کردن بادستگش لازمه که روشن باشه اما متاسفانه وجود نداره !
۴ = دیگر قابلیت screen select بود که میشد چندتا برش داد و اونها رو ارسال کرد یا حتی یه گزینه داشت T که قسمت برش خورده رو به متن تبدیل میکرد ! اما الان فقط برش میدی و باید اونو ذخیره کنی !
ممنون میشم اگه کسی بابت موارد بالا اطلاع داره بگه ایا وجود دارند یا میشه اونها رو دانلود کرد ؟ ممنون و ببخشید طولانی شد !

Samsung--Electronics

در مورد شارژ باید بگم به شارژر بستگی داره. اگه شارژر شارژر خودش باشه همیشه با حالت سریع شارژ میکنه به جز وقتی که دمای گوشی بالا باشه.
متاسفانه من این گوشی رو ندارم و برای همین نمی تونم در مورد بقیه کمکی بکنم.
ببخشید. :rose:

Saeed Sj

سلام سینا جان ممنون بابت راهنمایت ! :rose: گزینه یک فقط عکسو میبره تو صفحه ای که مینویسی و هیچ تنظیمی رو عکس نداره ! حتی از ویجت یا خود اس نوت !
اون حساسیت لمس خوب بود که برداشته متاسفانه ! در کل ممنون :rose:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)