حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلیغات جدید آیپد پرو اپل: توضیح واضحات!

نوشته

8 سال قبل | 7 دیدگاه | ترنجی

امسال اپل تصمیم گرفت تا بر روی یکی از اعتقادات دیگر خود پای بگذارد، یک دستگاه با قلم استایلوس که آن ها قبلا معتقد بودند هیچ کاربری نیاز به قلم ندارد. البته که اگر بخواهیم صحیح تر به صحبت استیو جابز گوش بدهیم، منظورش از استایلوس ها حرفه ای موجود در گلکسی نوت، سرفیس پرو و البته آیپد پرو نیست و این حرف باز می گردد به زمانی که قلم ها برای استفاده روی نمایشگر های مقاومتی و برای لمس گزینه های کوچک موجود در رابط کاربری های افتضاح آن دوران بوده است. به هر روی هر چه که هست، نتیجه این است که آیپد پرو بزرگترین آیپد اپل است و تنها دستگاه این شرکت که یک قلم استایلوس دارد و البته آن هم بهایی ۱۰۰ دلاری! اپل به مناسبت نزدیک شدن به ارایه این تبلت جالب به بازار، ویدیو تبلیغاتی کوتاهی به سبک خودش منتشر کرده است که مسلما اهالی فناوری دوست دارند آن را ببینند. در ادامه با ترنجی باشید تا دلیل تیتر مطلب را هم متوجه شوید!

ipad-pro-keyboard-hero

ابتدا بد نیست که کمی از مایکروسافت و خلاقیتش درباره تبلت های سرفیس پرو دفاع کنیم، جایی که شاید اگر ایده این شرکت برای ارایه چنین تبلتی نمی بود، آیپد پرو-یی هم نمی بود، تبلتی که حتی در نام هم شبیه به سرفیس پرو است! در رابط کاربری آن از دو برنامه در کنار هم به سبک ویندوز ۱۰، در طراحی آن کیبرد و قلم و در مجموع اگر از دور به آن نگاه کنید شاید بگویید، آااا… این سرفیس پرو بی مصرف است اما نزدیک که بشوید بگویید ووااااوووو … (!) این آیپد پرو بی نظیر!

بله آیپد پرو بی نظیر تر از سرفیس پرو است چرا که یک سیستم عامل فوق العاده غنی برای آن وجود دارد. شما در iOS چند صد هزار برنامه و بازی دارید که مایکروسافت به این زودی ها به آن درجه از عرفان(!) نخواهد رسید. اجازه بدهید ویدیو تبلیغاتی جدید اپل برای آیپد پرو رو با هم ببینیم:

[aparat]http://www.aparat.com/v/t0ONY[/aparat]

گفتیم “توضیح واضحات”! البته این ایرادی است که منبع مطلب به این ویدیو وارد می داند و پر بیراه هم نیست. اپل، آیپد پرو را اینگونه معرفی می کند: “بزرگترین آیپد تا کنون” خب این را همه می دانیم، نه فقط ما که غرق در اخبار فناوری هستیم، بلکه مشخصا همه می دانند این تبلت بزرگترین آیپد تا به امروز است. تبلتی که به آمدنش حتی آیپد ۹٫۷ اینچی در دل آن جای می گیرد.

ipad-jumbo-story-582x437شاید بهتر بود اپل برای معرفی آن یک انتخاب بهتر می داشت و شاید هم این بزرگ بودن برای اپل خیلی اهمیت دارد، تبلت بزرگی شاید بتوان اولین تبلتی باشد که با این اندازه نمایشگر، حداقل فروش موفقی را تجربه کند. نظر شما درباره آیپد پرو اپل چیست؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Youll-never-guess-what-tagline-Apple-is-using-to-market-the-iPad-Pro_id75605″ target=”blank” background=”#159f84″ text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mortal galaxy

در بهتر بودن سورفیس شکی نیست.
ولی منتظرم ببینم این قلم واقعا بهتر از رقباس یا فرقی با بقیه نداره.

منتظر بررسی این غول هستم. :yahoo: :yahoo:

mortal galaxy

اقا سینا اشتباه تایپی دارید. توشتید سورفیس پروی بی مصرف.
فکر کنم باید ایپد پروی بی مصرف باشه.

fable

فقط سرفیس پروووووو فقط و فقط

اینم کپی اپل درسته

james.blunt.1973

قابل توجه نگارنده که روی سرفیس پرو سیستم عامل ویندوز ۱۰ نصبه که میشه روش میلیون ها نرم افزار و بازی حرفه ای که سالهاست برای ویندوز موجود استفاده کرد.
قبلا دیده بودم یه عده MacOS رو بنابه هر دلیلی بهتر از ویندوز میدونن ولی خداییش بهتر دونیستن ios از ویندوز بلاهت محضه

HM-R O Y A L

منم موافقم ویندوز به درد صفحه لمسی نمیخوره . بهترین مدل سرفیس ۲۷۰۰ -۳۲۰۰ دلاری از لحاظ قدرت پردازنده در حد قدرت مکبوک پرو ۱۳ اینچیه که نسبت به مکبوک پرو ۲۵۰۰ دلاری مجهز به پردازنده سری HQ هیچ حرفی برای گفتن ندارد همینطور نسبت به یک لپتاپ ویندوزی ۲۵۰۰ دلاری بسیار ضعیف است کافیه یکم تحقیق کنید به نظرم سرفیس بوک و سرفیس پرو با این قیمتهای بالا ارزش خرید ندارند. چرا که با این مبالغ لپتاپ ها و مکبوکها پرو های قدرتمند تری میتوان خرید . سرفیس زیر ۱۵۰۰ دلاری از لحاظ قدرت سخت افزاری در حد یک الترا بوک ویندوزیه .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)