حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلیغات جدید آیفون ۷ متمرکز بر بلندگوهای استریو و مقاومت در برابر آب

نوشته

7 سال قبل | 2 دیدگاه | اپل، تماشا کنید

اپل در آیفون ۷ دو قابلیت که خیلی منتظر آمدن آن ها به اکوسیستم اپل بودیم را بالاخره به آیفون های خود اضافه کرد. این دو مورد هر چند سالهاست در تولیدات شرکت هایی چون سونی و اچ تی سی حضور دارند اما با مقایسه تعداد کاربران هر کدام از این شرکت ها می توان دریافت که اضافه شدن این قبالیت ها به محصولات اپل عموما اهمیت بیشتری از نظر جامعه خبری و کاربران دارد. اپل نیز در یک حرکت هوشمندانه اقدام به ارایه یک ویدیو ۶۰ ثانیه ای برای برجسته تر کردن این دو قابلیت در آیفون ۷ کرده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم به ویدیوی تبلیغاتی اپل برای آیفون ۷ متمرکز بر بلندگوهای استریو و مقاومت در برابر آب.

اپل تصمیم گرفته است همانند اچ تی سی ۱۰ و یا هواوی پی ۹ پلاس دو بلندگوی استریو را با طراحی غیر معمول نسبت به آنچه که در اچ تی سی ام ۷ و اکسپریا زد ۲ دیده ایم ارایه کند. به جای اینکه پنل جلوی دستگاه برای خروجی دو بلنگو استفاده شود، یکی در قسمت پایین آن که همان جایگاه همیشگی بلندگوی آیفون ها بوده و دیگری در قسمت بلندگوی مکالمه. بدین صورت بدون تغییر در طراحی شاهد افزایش عملکرد هستیم. این ایده ای است که به نظر ما همه شرکت های تولیدکننده موبایل باید از آن استفاده کنند.

iphone

قابلیت بعدی اما گواهی IP67 آیفون ۷ و ۷ پلاس است. طبق این گواهینامه دستگاه شما تا عمق ۱ متری و مدت زمان نیم ساعت در مقابل آب مقاوم خواهد بود. شاید برای شما هم موقعیت های زیادی پیش آمده باشد که موبایتان خیس شده یا زیر باران بوده اید و یا دستتان خیس بوده است، در این شرایط کار کردن با موبایل کار سخت و دلهره آوری است اما اگر دستگاه شما گواهینامه مقاومت در برابر آب داشته باشد، دیگر نگران نیستید. هر چند نمونه های سامسونگ و سونی از گواهینامه مقاوم تر IP68 استفاده می کنند اما به نظر نمی رسد خیلی در زندگی روزمره شما تفاوتی احساس شود.

اجازه بدهید نگاهی داشته باشیم به ویدیو تبلیغاتی اپل برای آیفون ۷ و ۷ پلاس:

[aparat id=”6KLmg”]

جالب است که اپل این بار رنگ جت بلک را در تبلیغات خود استفاده نکرده و البته طبق معمول متمرکز بر مدل گران تر آیفون ۷ پلاس تبلیغات انجام شده است. نظر شما درباره این دو قابلیت کیلدی چیست؟ چقدر آن ها را در خرید خود دخیل می دانید؟

[button type=”default” color=”” target=”https://www.youtube.com/watch?v=La4HRfL5tV4″ link=””]apple[/button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad.tech

هم اسپیکر دوگانه و هم ضدآب بودن گزینه هایی بود که لازم بود اضافه بشن.مخصوصا اسپیکر دوگانه
گرچه اسپیکر تکی مونو هم قبلا قدرت و کیفیت خوبی داشت
میدوارم سامسونگ هم هرچی سریعتر یه فکری به حال اسپیکر مسخره ی تکی مونو بکنه چون نه کیفیت خوبی داره و نه بلندی صدای مناسب
htc 10 هم به نظرم یه پله عقبگرد داشته نسبت به m8 در ضمینه صدای اسپیکرهاش چه از لحاظ بلندی و چه کیفیت

mtm

سلام جناب میلاد

بنده هم امیدوارم سامسونگ بلندگو استریو روی محصولاتش قرار بده.
اما با اینجای حرفتون مخالفم!
“میدوارم سامسونگ هم هرچی سریعتر یه فکری به حال اسپیکر مسخره ی تکی مونو بکنه چون نه کیفیت خوبی داره و نه بلندی صدای مناسب”
طبیعتا کیفیت بلندگو های مونو از استریو پایین هست ولی بلندی صدای گلکسی S7 حدود ۸۷٫۵dB هست که بالاتر از ایفون ۷ و اکسپریا XZ با بلندگو های استریو قرار میگیره.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)