حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت نوکیا D1C با صفحه‌نمایش ۱۳٫۸ اینچ و اندروید ۷٫۰ در بنچمارک ظاهر شد

نوشته

7 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار، شایعات، نوکیا

همانطوری که در جریان هستید، انتظار داریم نوکیا، این برند با سابقه با یک شروع بسیار اساسی وارد دنیای اندروید بشود. بنچمارک‌ها از اسمارت‌فونی به نام D1C منتشر شده بود اما به نظر می‌رسد نوکیا در هنگام معرفی قصد دارد همراه با اسمارت‌فون اصلی شرکت، تبلتی غول پیکر را هم وارد میدان کند. در ادامه همراه باشید.

همانطوری که اسمارت فون D1C از سیستم عامل اندروید قدرت گرفته است، تبلت D1C هم از اندروید قدرت خودش را تامین خواهد کرد. بر اساس مشخصات منتشر شده در وب سایت GFXBench، این دستگاه دارای صفحه نمایش ۱۳٫۸ اینچی با رزولوشن full HD 1080p است. برای چنین اندازه‌ای به نظر من بهتر بود نوکیا به سراغ رزولوشن‌های بالاتری برود.

از دیگر مشخصات دستگاه می‌توان به پردازنده ۱٫۴GHz octa-core اشاره کرد که به احتمال زیاد Snapdragon 430 است. ۳ گیگابایت حافظه رم، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی که فقط ۹ گیگابایت آن در دسترس است. در نهایت بر روی این دستگاه یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی برای تصاویر سلفی قرار گرفته است.

nokia-d1c

اگر بخواهیم با یک دید کلی به موضوع نگاه کنیم، نوکیا باید از همه لحاظ بهترین باشد تا بتواند بازار خوبی را ایجاد کند پس قسمتی را نباید پیدا کرد که بگوییم این می‌توانست بهتر باشد ولی با مشخصات سخت‌افزاری منتشر شده به نظر می رسد خلاف این مورد صادق است.

[button type=”link” link=”http://www.phonearena.com/news/Nokia-D1C-tablet-with-13.8-inch-display-and-Android-7.0-Nougat-spotted-in-benchmark_id86528″]www.phonearena.com[/button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مصطفی

فقط کافیه یک گوشی مثل n9 فقط با طعم اندروید بده

grimm

n9 رو از کجا بزنه نوکیا خط تولید نداره و طراح ها و مهندساشون همه رفتن حتی یکیشونم نیستن اینم فاکسگان می خوادطراحی و تولید کنه و فقط از اسم نوکیا برای فروش بیشتر استفاده می کنه این گوشی چینی هیچ چیز بدرد بخوری نخواهد داشت

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....