حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت میزو بزودی معرفی خواهد شد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار

آخرین باری که شایعاتی پیرامون تبلت میزو منتشر شد  با عرضه  MiPad شیائومی که در سال ۲۰۱۴ روانه بازار شد، همزمان بود. حال به نظر می‌رسد باری دیگر شاهد قوت گرفتن این شایعات هستیم و بزودی با تبلت شرکت چینی ملاقات خواهیم داشت. برای مشاهده ادامه مطلب با وب‌سایت ترنجی همراه باشید.

در حالی که نخستین تبلت شیائومی مدت‌ها است عرضه شد اما تاکنون خبری از محصول میزو نبود. باتوجه به شایعات جدید، انتظار می‌رود بزودی کمپانی موردبحث این تبلت را معرفی ساخته و به شایعه‌های گذشته پایان دهد.

meizu-1

به‌تازگی شرکت میزو در شبکه اجتماعی چینی ویبو حساب رسمی ایجاد کرده و حتی چند تن از مدیران کمپانی در این حساب دنبال می‌شوند اما تاکنون هیچی پستی منتشر نشده است.

گذشته از آن تصویری مربوط به رابط کاربری Flyme OS میزو در تبلتی منتشر شد که به نوعی احتمال معرفی محصول را بیشتر می‌کند. با وجود چنین اسناد و مدارکی در حال‌حاضر شرکت چینی هیچ اشاره مستقیمی به تبلت نداشته و باید منتظر ماند تا این کمپانی در اواخر سال جاری یا اوایل سال آینده تبلت مورداشاره را معرفی کند.

بنابراین نمی‌توان به شایعات همیشگی که بی‌اساس هستند، اکتفا نمود.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.gizmochina.com/2016/11/24/meizus-latest-moves-meizu-tablet-launched-soon/”]gizmochina[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
MAHTABH