حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت ارزان‌قیمت ۸ اینچی جدید سامسونگ، تاییدیه بلوتوث و وای‌فای را دریافت کرد

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

به‌نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد تا تبلت‌های خود را در تمامی بازه‌های قیمتی در سال آینده به‌روز نماید؛ تبلت جدید سامسونگ با شماره‌مدل SM-T375S اخیراً تاییدیه بلوتوث و وای‌فای دریافت کرده است. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

هردو تاییدیه به‌تازگی به این تبلت اعطا شده است؛ تبلت جدید سامسونگ با شماره‌مدل SM-T375S در تاریخ ۲۴ سپتامبر (۳ دی‌ماه) تاییدیه بلوتوث و در تاریخ ۱۶ دسامبر (۲۳ آذرماه) تاییدیه وای‌فای را دریافت کرده است. همین تبلت در یک وب‌سایت هندی، ظاهر شده که اندازه نمایشگر آن ۸ اینچی است. این وب‌سایت هندی مدعی است که تبلت جدید سامسونگ با قیمتی حدوداً ۱۰۰ دلاری عرضه خواهد شد و بنابراین، می‌توان گفت تبلت SM-T375S یک مدل ارزان‌قیمت است.

 SM-T375S

SM-T375S

SM-T375S

پیش‌تر در ترنجی خواندید که سامسونگ درنظر دارد تا یک تبلت جدید در سری میان‌رده گلکسی تب E معرفی نماید؛ این تبلت در دو مدل با پشتیبانی از وای‌فای (SM-T280) و شبکه‌های مخابراتی (SM-T285) عرضه خواهد شد. مدل SM-T280 با یک نمایشگر ۷ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ ارایه می‎‌شود. یک تراشه چهارهسته‌ای Spreadtrum با شماره‌مدل SC8830 این تبلت را قدرت می‌بخشد؛ فرکانس هرهسته، برروی ۱٫۳ گیگاهرتز کلاک شده است. واحد گرافیکی SM-T280، از نوع ARM Mali-400 بوده و میزان حافظه‌رم این تبلت ۲ گیگابایت است؛ البته در بخش مشخصات این تبلت، ۱٫۴ گیگابایت برای حافظه‌رم و ۴٫۸ گیگابایت برای حافظه‌داخلی ذکر شده. در بخش عکس‌برداری، تبلت سامسونگ با شماره‌مدل SM-T280  به یک دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی و دوربین سلفی VGA مجهز شده است.

[su_button url=”http://www.gsmarena.com/new_samsung_tablet_with_8inch_display_receives_wifi_and_bluetooth_certifications-news-15719.php” target=”blank” background=”#6AB999″]gsmarena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
pr.ali

عجب!

SONY 1946

کلا تبلت های سامسونگ قیافه زشتی دارن 🙁

kamix1353

چقدر هم نظرت برای ملت مهمه :yahoo:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی