حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تایید شد: One Plus 2 ابعاد کوچکتری نسبت به نسل قبل دارد، ولی با باتری بزرگتر

نوشته

8 سال قبل | 7 دیدگاه | ترنجی

اخیرا شایعات زیادی پیرامون نسل جدید تلفن One Plus One شنیده ایم. تلفن هوشمندی با مشخصات پرچمدار و با قیمتی بسیار رقابتی. حال یک سری مشخصات از این محصول منتشر شده است که خبر از یک محصول عالی دیگر با قیمت مناسب را میدهد. در ادامه با ترنجی همراه شوید.

اول از همه، میدانیم که این پرچمدار جدید از نسل قبلی خود (که ۵٫۵ اینچ است) کوچکتر خواهد بود، اما فکر نکنید که این به معنای کوچکتر شدن صفحه نمایش است. خیر! صفحه نمایش این تلفن همان ۵٫۵ اینچ و با کیفیت Full HD خواهد بود.

صحبت از باتری شد. موضوع دیگر درباره حجم باتری این تلفن هوشمند است که قرار است ۳۳۰۰ میلی آمپر باشد. این مقدار بیشتر از ۳۱۰۰ میلی آمپریست که در One Plus One دیدیم. پس احتمالا باید شاهد عمر باتری خوبی باشیم. البته نمیدانیم که با یک پردازنده جنجالی این موضوع درست از آب در بیاید یا خیر!

موضوع بعدی درمورد طراحی است، که به نظر قرار است یک بدنه تمام فلزی باشد، حداقل وقتی گفته شده که این تلفن، افتخار آمیز ترین طراحی را دارد، باید چنین فکری کرد.

This-answer-is-too-funny-not-to-be-added-here.jpg

ویژگی های دیگری که برای این تلفن به تایید رسیده است، حسگر اثر انگشت، پردازنده Snapdragon 810، ۴ گیگابایت حافظه رم و پورت USB-C است. وسوسه انگیز است، نه؟

و در نهایت گفته شده است که این تلفن هوشمند با قیمت کمتر از ۴۵۰ دلار و سیستم خرید “دعوت نامه ای بهتر” در تاریخ پنجم مرداد معرفی خواهد شد. اگر کنجکاوید که بدانید چه بلایی بر سر نسل قبل خواهد آمد، باید بگوییم که همچنان میتوانید نسل قبل را به راحتی خریداری کنید!

نظر شما چیست؟ به نظر لقب پرچمدار کش به مذاق این تلفن هوشمند خوش آمده که قرار است چنین مشخصاتی را با چنین قیمتی ارائه دهد!

 

[button url=”http://www.phonearena.com/news/Confirmed-OnePlus-2-is-smaller-than-the-OnePlus-One-but-has-a-larger-battery_id71377″ postid=”” style=”btn-default” size=”btn-default” target=”_self” fullwidth=”false”]Phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shahspik

خوشم میاد ازش.
فقط امیدوارم اسنپ ۸۱۰ رووش تاثیر منفی نذاره

Mehrshad.HTC

one plus :heart:
تنها برند چینی که ازش خوشم میاد

crackdown

امیدوارم به ایران هم بیاد و نحوه خرید با دعوت نامه رو برداره تا با قیمت و مشخصاتی که داره یه رقیب جدی برا پرچمدارهای دیگه و در نهایت افت قیمت دیگر برندها بشه

Shahspik

فک کنم این مدل دیگه دعوت نامه ای نباشه.

رضا (z best)

اصلا ابروی چینه

saeedkord

سلام آقا من مدت دو هفته هستش که با مرورگر فایر فاکس و کروم که وارد سایت می شم این ارور رو می ده هر کاری هم که می کنم درست نمی شه
Bad Request

Your browser sent a request that this server could not understand.
Size of a request header field after merging exceeds server limit.

Cookie
هیستوری و کوکی ها رو هم پاک کردم نشد فقط با اینترنت اکسپلورر با بد بختی می تونم بیام سایت مشکل چی لطفا ترنجی کمکم کن :negative: :negative: :negative: :negative: :negative:

صدرا مخملی

بد ریکوست نداشتیم تاحالا دوست عزیز
بررسی میکنیم حتما
در صورت امکان به ایمیل بزنید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs